Marketing usług turystycznych /
Marketing usług turystycznych /
redaktor naukowy Aleksander Panasiuk ; autorzy Małgorzata Januszewska, Daria Jaremen, Maja Jedlińska, Agnieszka Lewandowska, Beata Meyer, Dawid Milewski, Aleksander Panasiuk, Adam Pawlicz, Daniel Szostak, Anna Tokarz.
- Wydanie pierwsze, 4 dodruk.
- Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2011.
- 215 stron ;il.; 25 cm.
Bibliografie przy rozdziałach i na stronach 201-206. Indeks.
Podręcznik akademicki dla studentów kierunku turystyka i rekreacja oraz na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną.
9788301152963
Marketing
Usługi turystyczne
Podręcznik
338.48 339.138 (075.8)
Bibliografie przy rozdziałach i na stronach 201-206. Indeks.
Podręcznik akademicki dla studentów kierunku turystyka i rekreacja oraz na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną.
9788301152963
Marketing
Usługi turystyczne
Podręcznik
338.48 339.138 (075.8)