Psychologia zachowań konsumenckich /
Falkowski, Andrzej (1953- )
Psychologia zachowań konsumenckich / Andrzej Falkowski, Tadeusz Tyszka. - Wyd. 2 poszerz. - Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2009. - 424 s. : il. (gł. kolor.) ; 25 cm.
Bibliogr. s. 383-397. Indeksy.
9788374891615
UWD 2009/7068
Konsumenci (ekonomia)
Marketing--psychologia.
Zachowanie konsumenta
Marketing
Psychologia
Podręczniki akademickie
(075.8) 366.1
Psychologia zachowań konsumenckich / Andrzej Falkowski, Tadeusz Tyszka. - Wyd. 2 poszerz. - Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2009. - 424 s. : il. (gł. kolor.) ; 25 cm.
Bibliogr. s. 383-397. Indeksy.
9788374891615
UWD 2009/7068
Konsumenci (ekonomia)
Marketing--psychologia.
Zachowanie konsumenta
Marketing
Psychologia
Podręczniki akademickie
(075.8) 366.1