Marketing dla studentów kierunków technicznych /
Curtis, Tony
Marketing dla studentów kierunków technicznych / Tyt. oryg.: Marketing for engineers, scientists and technologists, Tony Curtis ; przeł. Aleksandra Szkudłapska. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2015. - 482 s. : il. ; 24 cm.
Wyd. 1. pt.: Marketing dla inżynierów, naukowców i technologów.
Bibliogr. s. 459-461. Indeks.
9788326479991
Marketing
Podręczniki akademickie
(075.8) 339.138
Marketing dla studentów kierunków technicznych / Tyt. oryg.: Marketing for engineers, scientists and technologists, Tony Curtis ; przeł. Aleksandra Szkudłapska. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2015. - 482 s. : il. ; 24 cm.
Wyd. 1. pt.: Marketing dla inżynierów, naukowców i technologów.
Bibliogr. s. 459-461. Indeks.
9788326479991
Marketing
Podręczniki akademickie
(075.8) 339.138