Market leader : working across cultures : business English /
Pilbeam, Adrian.
Market leader : working across cultures : business English / Working across cultures : Business English Adrian Pilbeam. - Harlow : Pearson/Longman, 2010. - 96 s. : il. ; 25 cm. - Market Leader . - Market Leader .
Na s. tyt. i okł.: Financial Times.
Na 4 s. okł.: B1-C1.
9781408220030
Język angielski (przedmiot szkolny)
Ekonomia--terminologia--język angielski
Handel--terminologia--język angielski
Komunikacja marketingowa
Komunikacja międzykulturowa--terminologia--język angielski
Business communication
Podręcznik
811.111(07):33:658:316.7:316.334.22](07)
Market leader : working across cultures : business English / Working across cultures : Business English Adrian Pilbeam. - Harlow : Pearson/Longman, 2010. - 96 s. : il. ; 25 cm. - Market Leader . - Market Leader .
Na s. tyt. i okł.: Financial Times.
Na 4 s. okł.: B1-C1.
9781408220030
Język angielski (przedmiot szkolny)
Ekonomia--terminologia--język angielski
Handel--terminologia--język angielski
Komunikacja marketingowa
Komunikacja międzykulturowa--terminologia--język angielski
Business communication
Podręcznik
811.111(07):33:658:316.7:316.334.22](07)