Public relations od A do Z. T. 2 /
Wojcik, Krystyna.
Public relations od A do Z. T. 2 / Krystyna Wojcik. - Wyd. 2 zm., rozsz. - Warszawa : "Placet", 2001. - 862 s. : il. ; 24 cm. - Biblioteka Biznesmena . - Biblioteka Biznesmena .
Na okł. także tyt. t.: Wprowadzanie programów PR, kontrola procesów PR.
Bibliogr. - Indeks.
8385428633
UWD 2001/9154
Public relations
659.4
Public relations od A do Z. T. 2 / Krystyna Wojcik. - Wyd. 2 zm., rozsz. - Warszawa : "Placet", 2001. - 862 s. : il. ; 24 cm. - Biblioteka Biznesmena . - Biblioteka Biznesmena .
Na okł. także tyt. t.: Wprowadzanie programów PR, kontrola procesów PR.
Bibliogr. - Indeks.
8385428633
UWD 2001/9154
Public relations
659.4