Media, reklama i public relations w Polsce : materiały z konferencji Instytutu Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego o zagadnieniu "czystych informacji" : praca zbiorowa /
Media, reklama i public relations w Polsce : materiały z konferencji Instytutu Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego o zagadnieniu "czystych informacji" : praca zbiorowa /
pod red. Jerzego Olędzkiego ; Instytut Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
- Warszawa : Oficyna Wydawnicza Aspra-JR, 2005.
- 267, [1] s. : il. ; 21 cm.
838996449X
UWD 2007/657
Public relations--Polska
Reklama--Polska--od 1989 r.
Środki masowego przekazu--Polska--od 1989 r.
Materiały konferencyjne
659.3:659.1:659.4:316.77](438)"1989/..."(06)
838996449X
UWD 2007/657
Public relations--Polska
Reklama--Polska--od 1989 r.
Środki masowego przekazu--Polska--od 1989 r.
Materiały konferencyjne
659.3:659.1:659.4:316.77](438)"1989/..."(06)