Ukryta moc reklamy : co tak naprawdę wpływa na wybór marki? /
Heath, Robert (1947- )
Ukryta moc reklamy : co tak naprawdę wpływa na wybór marki? / Tyt. oryg.: Hidden power of advertising : how low involvement processing influences the way we choose brands Robert Heath ; przekł. Agnieszka Nowak. - Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2006. - 168 s. ; 21 cm.
Tyt. oryg.: "The hidden power of advertising : how low involvement processing influences the way we choose brands".
Bibliogr. s. 161-163. Indeksy.
8374890126
UWD 2006/10998
Reklama
Reklama--metody
Marketing
659.1
Ukryta moc reklamy : co tak naprawdę wpływa na wybór marki? / Tyt. oryg.: Hidden power of advertising : how low involvement processing influences the way we choose brands Robert Heath ; przekł. Agnieszka Nowak. - Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2006. - 168 s. ; 21 cm.
Tyt. oryg.: "The hidden power of advertising : how low involvement processing influences the way we choose brands".
Bibliogr. s. 161-163. Indeksy.
8374890126
UWD 2006/10998
Reklama
Reklama--metody
Marketing
659.1