Badania marketingowe : planowanie, metodologia i ocena wyników /
Hague, Paul N.
Badania marketingowe : planowanie, metodologia i ocena wyników / Tyt. oryg.: Marker research : a guide to planning, methodology and evaluation, Paul Hague ; [tł. Magda Witkowska]. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2006. - 371, [4] s. : il. ; 22 cm. + dysk optyczny (CD-ROM). - Onepress Exclusive . - Onepress Exclusive .
Bibliogr. s. 341-357. Indeks.
8324600825
UWD 2007/3881
Badania marketingowe
Poradniki
339.138(083.1)
Badania marketingowe : planowanie, metodologia i ocena wyników / Tyt. oryg.: Marker research : a guide to planning, methodology and evaluation, Paul Hague ; [tł. Magda Witkowska]. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2006. - 371, [4] s. : il. ; 22 cm. + dysk optyczny (CD-ROM). - Onepress Exclusive . - Onepress Exclusive .
Bibliogr. s. 341-357. Indeks.
8324600825
UWD 2007/3881
Badania marketingowe
Poradniki
339.138(083.1)