Strategiczna karta wyników firm usługowych /
Tyagi, Rajesh K.
Strategiczna karta wyników firm usługowych / Tyt. oryg.: Complete and balanced service scorecard : creating value through sustained performance improvement, Rajesh K. Tyagi, Praveen Gupta ; przekł. Agata Jaworska. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2013. - 264 s. : il. ; 24 cm.
Tyt. oryg.: "A complete and balanced service scorecard : creating value through sustained performance improvement " 2008.
Bibliogr. s. 245-247. Indeks.
9788301162597
Kompleksowa karta wyników
Usługi--zarządzanie
005 658.6
Strategiczna karta wyników firm usługowych / Tyt. oryg.: Complete and balanced service scorecard : creating value through sustained performance improvement, Rajesh K. Tyagi, Praveen Gupta ; przekł. Agata Jaworska. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2013. - 264 s. : il. ; 24 cm.
Tyt. oryg.: "A complete and balanced service scorecard : creating value through sustained performance improvement " 2008.
Bibliogr. s. 245-247. Indeks.
9788301162597
Kompleksowa karta wyników
Usługi--zarządzanie
005 658.6