Logo uczelni

Teacher Cognition in Language Teaching (Record no. 32700)

MARC details
000 -Etykieta rekordu
Pole kontrolne stałej długości 00416nam a2200145Ia 4500
008 - Dane kontrolne (NP)
Pole kontrolne stałej długości 210513s9999 xx 000 0 und d
020 ## - Międzynarodowy znormalizowany numer książki – ISBN (P)
ISBN 0521497884
100 ## - Główny punkt dostępu – nazwa osobowa (NP)
Nazwa osobowa (NP) Woods, Devon
245 #0 - Strefa tytułu i oznaczenia odpowiedzialności (NP)
Tytuł (NP) Teacher Cognition in Language Teaching
260 ## - Strefa adresu wydawniczego (NP)
Miejsce wydania (P) Cambridge
Nazwa wydawcy (P) University Press
Data wydania (P) 1996
300 ## - Strefa opisu fizycznego (NP)
Określenie formy książki i/lub objętość (NP) 316 s.
490 ## - Strefa serii i książki wielotomowej (P)
Tytuł (P) Cambridge Applied Linguistics
830 ## - Dodatkowy punkt dostępu do opisu książki wielotomowej i serii – tytuł ujednolicony/tytuł (P)
Tytuł ujednolicony/tytuł (NP) Cambridge Applied Linguistics
920 ## - ISBN ze znakami rozdzielającymi
ISBN 0-521-49788-4
Holdings
Status wycofania Status zagubienia Status uszkodzenia Dostępność Lokalizacja stała Lokalizacja bieżąca Data nabycia Nr akcesji Cena zakupu Numer inwentarzowy Całkowity koszt zakupu Sygnatura Kod kreskowy Data ostatniej operacji Cena obowiązuje od Typ dokumentu
Niewycofana Niezgubiona Nieuszkodzona Do wypożyczenia Biblioteka Uczelniana Biblioteka Uczelniana 19.11.1997 D/60/97 93.50 N9438   M 372.881.111.1 10031739 01.09.2022 13.05.2021 Książki

Powered by Koha