Logo uczelni

Siła narracji marketingowej / (Record no. 36333)

MARC details
000 -Etykieta rekordu
Pole kontrolne stałej długości 01005nam a22003017a 4500
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER
Pole kontrolne WAŁB 007
005 - Data ostatniej modyfikacji rekordu (NP)
Pole kontrolne 20230210065711.0
008 - Dane kontrolne (NP)
Pole kontrolne stałej długości 230207b pl ||||| |||| 00| 0 pol d
020 ## - Międzynarodowy znormalizowany numer książki – ISBN (P)
ISBN 9788380876064
040 ## - Instytucja sporządzająca opis (NP)
Instytucja, która sporządziła rekord (NP) WAŁB 007
080 ## - UKD
UKD 339.138:316.77
080 ## - UKD
UKD 659.4
100 1# - Główny punkt dostępu – nazwa osobowa (NP)
Nazwa osobowa (NP) Bujko, Mirosław M.
Określenie rodzaju współpracy (P) Autor
245 10 - Strefa tytułu i oznaczenia odpowiedzialności (NP)
Tytuł (NP) Siła narracji marketingowej /
Ciąg dalszy tytułu (NP) jak właściwe słowa pozwalają sprzedać produkt, zmienić wizerunek firmy czy pozyskać wyborców /
Pozostałe elementy strefy tytułu i oznaczenia odpowiedzialności (NP) Mirosław Bujko, Sebastian Hejnowski.
260 ## - Strefa adresu wydawniczego (NP)
Miejsce wydania (P) Warszawa :
Nazwa wydawcy (P) MT Biznes,
Data wydania (P) copyright 2018.
300 ## - Strefa opisu fizycznego (NP)
Określenie formy książki i/lub objętość (NP) 232 strony :
Oznaczenie ilustracji (NP) ilustracje ;
Format (NP) 22 cm.
490 1# - Strefa serii i książki wielotomowej (P)
Tytuł (P) Marketing - MT Biznes
650 #7 - Punkt dostępu rzeczowego – nazwa pospolita (P)
Temat (NP) Komunikacja marketingowa
650 #7 - Punkt dostępu rzeczowego – nazwa pospolita (P)
Temat (NP) Marketing polityczny
650 #7 - Punkt dostępu rzeczowego – nazwa pospolita (P)
Temat (NP) Public relations
650 #7 - Punkt dostępu rzeczowego – nazwa pospolita (P)
Temat (NP) Wizerunek przedsiębiorstwa
655 #7 - Punkt dostępu rzeczowego – nazwa gatunku formy (P)
Nazwa gatunku/formy (NP) Poradnik
700 1# - Dodatkowy punkt dostępu – nazwa osobowa (P)
Nazwa osobowa (NP) Hejnowski, Sebastian.
Określenie rodzaju współpracy (P) Autor
710 2# - Dodatkowy punkt dostępu – nazwa ciała zbiorowego (P)
Nazwa ciała zbiorowego lub nazwa geograficzna jako pierwszy element (NP) MT Biznes
Określenie rodzaju współpracy (P) Wydawca
830 #0 - Dodatkowy punkt dostępu do opisu książki wielotomowej i serii – tytuł ujednolicony/tytuł (P)
Tytuł ujednolicony/tytuł (NP) Marketing - MT Biznes
920 ## - ISBN ze znakami rozdzielającymi
ISBN 978-83-8087-606-4
942 ## - Parametry dodatkowe (KOHA)
Source of classification or shelving scheme Dewey Decimal Classification
Typ dokumentu Książki
Holdings
Status wycofania Status zagubienia Klasyfikacja lub układ na półce Status uszkodzenia Dostępność Kod zbioru Lokalizacja stała Lokalizacja bieżąca Data nabycia Żródło nabycia Nr akcesji Cena zakupu Numer inwentarzowy Całkowity koszt zakupu Całkowity koszt odtworzenia Sygnatura Kod kreskowy Data ostatniej operacji Data ostatniego wypożyczenia Cena obowiązuje od Typ dokumentu
Niewycofana Niezgubiona Dewey Decimal Classification Nieuszkodzona Na miejscu Główna Biblioteka Uczelniana Biblioteka Uczelniana 25.01.2023 Kupno K/1/2023 35.29 33240 1 1 C 339.138 33240 11.04.2024 29.09.2023 07.02.2023 Książki
Niewycofana Niezgubiona Dewey Decimal Classification Nieuszkodzona Do wypożyczenia Główna Biblioteka Uczelniana Biblioteka Uczelniana 25.01.2023 Kupno K/1/2023 35.29 33241 1 3 339.138 33241 04.10.2024 23.05.2023 07.02.2023 Książki

Powered by Koha