Logo uczelni

How brands become icons : (Record no. 36763)

MARC details
000 -Etykieta rekordu
Pole kontrolne stałej długości 01306cam a22003374a 4500
001 - Numer kontrolny rekordu (NP)
Pole kontrolne 13487791
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER
Pole kontrolne WAŁB 007
005 - Data ostatniej modyfikacji rekordu (NP)
Pole kontrolne 20241023122501.0
008 - Dane kontrolne (NP)
Pole kontrolne stałej długości 040211s2004 maua b 001 0 eng
020 ## - Międzynarodowy znormalizowany numer książki – ISBN (P)
ISBN 9781578517749
020 ## - Międzynarodowy znormalizowany numer książki – ISBN (P)
ISBN 1578517745
035 ## - Numer systemowy (P)
numer systemowy (NP) (OCoLC)ocm54415938
040 ## - Instytucja sporządzająca opis (NP)
Instytucja, która sporządziła opis (NP) DLC
Instytucja, która sporządziła rekord (NP) DLC
Instytucja, która zmodyfikowała rekord (P) C#P
-- DLC
-- WAŁB 007
Język katalogowania (NP) pol
041 ## - Język dokumentu (P)
Język tekstu (P) eng
080 ## - UKD
UKD 339.138:316.77
080 ## - UKD
UKD 659.4
100 1# - Główny punkt dostępu – nazwa osobowa (NP)
Nazwa osobowa (NP) Holt, Douglas B.
245 10 - Strefa tytułu i oznaczenia odpowiedzialności (NP)
Tytuł (NP) How brands become icons :
Ciąg dalszy tytułu (NP) the principles of cultural branding /
Pozostałe elementy strefy tytułu i oznaczenia odpowiedzialności (NP) Douglas B. Holt.
260 ## - Strefa adresu wydawniczego (NP)
Miejsce wydania (P) Boston, Mass. :
Nazwa wydawcy (P) Harvard Business School Press,
Data wydania (P) c2004.
300 ## - Strefa opisu fizycznego (NP)
Określenie formy książki i/lub objętość (NP) XIII, 265 s. :
Oznaczenie ilustracji (NP) il. ;
Format (NP) 25 cm.
504 ## - Uwaga dotycząca bibliografii załącznikowej (P)
Uwaga dotycząca bibliografii (NP) Bibliogr. Indeks.
505 0# - Uwaga dotycząca zawartości dokumentu (P)
Uwaga dotycząca zawartości książki (NP) What is an iconic brand? -- How is cultural branding different? -- Targeting myth markets -- Composing the cultural brief -- Leveraging cultural and political authority -- Managing brand loyalty as a social network -- Co-authoring the myth -- Advancing the myth -- Branding as cultural activism.
650 #7 - Punkt dostępu rzeczowego – nazwa pospolita (P)
Temat (NP) Branding (marketing)
650 #7 - Punkt dostępu rzeczowego – nazwa pospolita (P)
Temat (NP) Marka (ekonomia)
650 #7 - Punkt dostępu rzeczowego – nazwa pospolita (P)
Temat (NP) Marketing
710 2# - Dodatkowy punkt dostępu – nazwa ciała zbiorowego (P)
Nazwa ciała zbiorowego lub nazwa geograficzna jako pierwszy element (NP) Harvard Business School Press
856 41 - Lokalizacja i sposób dostępu do dokumentu elektronicznego (P)
Wyszczególnienie materiału (NP) Spis treści
URI (P) <a href="http://www.loc.gov/catdir/toc/ecip0414/2004002697.html">http://www.loc.gov/catdir/toc/ecip0414/2004002697.html</a>
920 ## - ISBN ze znakami rozdzielającymi
ISBN 978-1-57851-774-9
920 ## - ISBN ze znakami rozdzielającymi
ISBN 1-57851-774-5
942 ## - Parametry dodatkowe (KOHA)
Source of classification or shelving scheme Dewey Decimal Classification
Typ dokumentu Książki
Holdings
Status wycofania Status zagubienia Klasyfikacja lub układ na półce Status uszkodzenia Dostępność Kod zbioru Lokalizacja stała Lokalizacja bieżąca Data nabycia Żródło nabycia Nr akcesji Cena zakupu Numer inwentarzowy Całkowity koszt zakupu Sygnatura Kod kreskowy Data ostatniej operacji Data ostatniego wypożyczenia Cena obowiązuje od Typ dokumentu
Niewycofana Niezgubiona Dewey Decimal Classification Nieuszkodzona Na miejscu Główna Biblioteka Uczelniana Biblioteka Uczelniana 23.10.2024 Kupno K/54/2024 143.88 33946 1 C 339.138 33946 19.03.2025 23.10.2024 23.10.2024 Książki

Powered by Koha