Logo uczelni
Amazon cover image
Image from Amazon.com
Image from Google Jackets

Marketing usług w teorii i praktyce / Jolanta Radkowska, Krzysztof Radkowski.

By: Radkowska, JolantaContributor(s): Radkowski, Krzysztof (ekonomista)Material type: TextTextSeries: Seria Wydawnicza Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Witelona w LegnicyPublication details: Legnica : Stowarzyszenie na Rzecz Rozwoju Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Witelona "Wspólnota Akademicka", 2006. Description: 206 s. : il. ; 24 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminISBN: 838910248XSubject(s): Usługi -- marketingGenre/Form: Podręczniki akademickie
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Książki Książki Biblioteka Uczelniana
339.138 (Browse shelf(Opens below)) Available 10004822

Bibliogr. s. 195-203.

Powered by Koha