Logo uczelni
Amazon cover image
Image from Amazon.com
Image from Google Jackets

Psychologiczne mechanizmy reklamy / Dariusz Doliński.

By: Doliński, Dariusz, (1959- )Contributor(s): Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne [pbl]Material type: TextTextPublication details: Gdańsk ; Sopot : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2010. Edition: Wyd. 2Description: 320 s. : il. ; 25 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminISBN: 9788374893442Subject(s): Reklama -- psychologia
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Książki Książki Biblioteka Uczelniana
C 159.9 (Browse shelf(Opens below)) Na miejscu 10039483
Książki Książki Biblioteka Uczelniana
159.9 (Browse shelf(Opens below)) Available 10039484
Książki Książki Biblioteka Uczelniana
159.9 (Browse shelf(Opens below)) Available 10039485
Książki Książki Biblioteka Uczelniana
159.9 (Browse shelf(Opens below)) Available 10039486
Książki Książki Biblioteka Uczelniana
159.9 (Browse shelf(Opens below)) Available 10039488

Na okł. podtyt.: język i nastrój reklamy, iluzja odporności na jej działanie, faktyczne zachowania konsumenckie.

Bibliogr. s. 288-310. Indeksy.

Powered by Koha