Logo uczelni
Amazon cover image
Image from Amazon.com
Image from Google Jackets

Innowacje społeczne od idei do upowszechniania efektu / [red. nauk. Anna Olejniczuk-Merta] ; Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur.

Contributor(s): Material type: TextTextSeries: Monografie IBRKKPublication details: Warszawa : Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur, 2014.Description: 117 s. : il. ; 24 cmContent type:
  • Tekst
Media type:
  • Bez urządzenia pośredniczącego
Carrier type:
  • Wolumin
ISBN:
  • 9788361284512
Subject(s):
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Książki Książki Biblioteka Uczelniana C 304 (Browse shelf(Opens below)) Na miejscu 10045309
Książki Książki Biblioteka Uczelniana 304 (Browse shelf(Opens below)) Available 10045310

Bibliogr. przy pracach.

Powered by Koha