Logo uczelni
Amazon cover image
Image from Amazon.com
Image from Google Jackets

Paradoks cenowy produktów wirtualnych / Sławomir Czetwertyński.

By: Contributor(s): Material type: TextTextPublication details: Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2017.Description: 242, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cmContent type:
  • Tekst
Media type:
  • Bez urządzenia pośredniczącego
Carrier type:
  • Wolumin
ISBN:
  • 9788376956824
Subject(s): Genre/Form:
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Książki Książki Biblioteka Uczelniana C 33 (Browse shelf(Opens below)) Na miejscu 10041741
Książki Książki Biblioteka Uczelniana 33 (Browse shelf(Opens below)) Available 10041742

Bibliografia, netografia na stronach 228-240.

Powered by Koha