Logo uczelni
Local cover image
Local cover image
Amazon cover image
Image from Amazon.com
Image from Google Jackets

Badania marketingowe : podstawy metodyczne / Stanisław Kaczmarczyk.

By: Kaczmarczyk, Stanisław, (1945- )Contributor(s): Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne [pbl]Material type: TextTextPublication details: Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2011. Edition: Wyd. 4. zmDescription: 548 s. : il. ; 24 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminISBN: 9788320819410Subject(s): Badania marketingoweGenre/Form: Podręczniki akademickieOnline resources: Spis treści
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Książki Książki Biblioteka Uczelniana
C 339.138 (Browse shelf(Opens below)) Na miejscu 10040740

Bibliogr. s. 531-536. Indeks.

Click on an image to view it in the image viewer

Local cover image

Powered by Koha