Szkoła wobec wyzwań współczesnej edukacji : role i zadania pedagoga, psychologa i wychowawcy : konteksty trans- i interdyscyplinarne / pod redakcją naukową Ireny Koszyk, Bronisławy Ogonowski, Sławomira Śliwy.
Material type:
Item type | Current library | Call number | Status | Date due | Barcode |
---|---|---|---|---|---|
![]() |
Biblioteka Uczelniana | C 37 (Browse shelf(Opens below)) | Na miejscu | 10047817 | |
![]() |
Biblioteka Uczelniana | 37 (Browse shelf(Opens below)) | Available | 10047818 |
Browsing Biblioteka Uczelniana shelves Close shelf browser (Hides shelf browser)
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliografia przy pracach, netografia, wykaz aktów prawnych przy niektórych pracach.
Wstęp
Bronisława Ogonowski
Pedagog szkolny w realnym i wirtualnym świecie – wyzwania i możliwości
Urszula Strzelczyk-Raduli
Pedagog szkolny w sytuacji kryzysu rodziny i dziecka
Irena Koszyk
Miejsce pomocy psychologiczno-pedagogicznej w polityce oświatowej Opola
Przykłady rozwiązań
Piotr Gindrich
O wyuczonej bezradności uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Krystyna Dworecka
Próbujmy żyć razem. Dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu w przedszkolach i szkołach z oddziałami integracyjnymi w Opolu
Mariusz Garbiec
Realizacja założeń edukacji włączającej jako wyzwanie dla współczesnej szkoły
Ewa Jędrzejowska
Diagnozowanie i wspieranie rozwoju dziecka z grupy ryzyka dysleksji na etapie wczesnej edukacji
Renata Reclik
Rozpoznawanie indywidualnych potrzeb edukacyjnych i wspieranie rozwoju uczniów w wieku wczesnoszkolnym z trudnościami w uczeniu się matematyki
Sławomir Śliwa
Kompetencje profilaktyczne pedagogów w świetle profilaktyki problemów wychowawczych ucznia
Sławomir Kania
Profilaktyka pozytywna bazująca na rodzinie – kierunki i perspektywy rozwoju
Anna Śliwa, Sławomir Śliwa
Współpraca szkoły z rodzicami jako ustawiczne wyzwanie w pracy nauczyciela-wychowawcy
Anna Sobczak
Kształcenie ustawiczne w społeczeństwie norweskim jako przykład dobrych praktyk