Logo uczelni
Amazon cover image
Image from Amazon.com
Image from Google Jackets

Marketing atrakcji turystycznych : jak zwiększyć frekwencję i dochody / Bill Richards ; [tł. Jan Krzysztof Milencki].

By: Richards, W. L, (1914- )Contributor(s): Milencki, Jan K [Tł.]Material type: TextTextLanguage: Polish Original language: English Series: Biblioteczka Polskiej Organizacji TurystycznejPublication details: Warszawa : POT, cop. 2003. Description: VIII, 136 s. : wykr. ; 29 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminISBN: 837336269XOther title: Tyt. oryg.: How to market tourist attractions, festivals & special eventsSubject(s): Turystyka -- marketingGenre/Form: Podręcznik
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Książki Książki Biblioteka Uczelniana
M 338.48 (Browse shelf(Opens below)) Pending hold 10024529

Bibliogr. s. 133. Indeks.

Powered by Koha