Logo uczelni
Amazon cover image
Image from Amazon.com
Image from Google Jackets

Public relations : strategie firm międzynarodowych w Polsce / Agnieszka Żbikowska.

By: Żbikowska, AgnieszkaContributor(s): Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne [pbl]Material type: TextTextPublication details: Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2005. Description: 174, [1] s. : wykr. ; 21 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminISBN: 8320815592Subject(s): Przedsiębiorstwo wielonarodowe -- public relationsGenre/Form: Podręczniki akademickie
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Książki Książki Biblioteka Uczelniana
C 659 (Browse shelf(Opens below)) Na miejscu 10015151
Książki Książki Biblioteka Uczelniana
659 (Browse shelf(Opens below)) Available 10000267

Bibliogr. s. 170-[175].

Powered by Koha