Logo uczelni
Amazon cover image
Image from Amazon.com
Image from Google Jackets

Kreatywna reklama / Ken Burtenshaw, Nik Mahon, Caroline Barfoot ; [tł. Hanna Król].

By: Burtenshaw, KenContributor(s): Barfoot, Caroline | Król, Hanna [Tł.] | Mahon, Nik | Wydawnictwo Naukowe PWN [pbl]Material type: TextTextLanguage: Polish Original language: English Series: Seria KreatywnaPublication details: Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, cop. 2007. Description: 176 s. : il. kolor. ; 23 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminISBN: 9788301150280Other title: Tyt. oryg.: Fundamentals of creative advertisingSubject(s): ReklamaGenre/Form: Podręcznik
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Książki Książki Biblioteka Uczelniana
C 659 (Browse shelf(Opens below)) Checked out 30.05.2024 10015058

Tyt. oryg.: "The fundamentals of creative advertising" 2003. Na okł. podtyt.: inspirujące i wyczerpujące wprowadzenie w świat reklamy, jej tworzenia i kreatywnego wykorzystywania, z licznymi praktycznymi wskazówkami pomocnymi w doskonaleniu umiejętności.

Powered by Koha