Logo uczelni
Amazon cover image
Image from Amazon.com
Image from Google Jackets

Kreatywna reklama / Ken Burtenshaw, Nik Mahon, Caroline Barfoot ; [tł. Hanna Król].

By: Contributor(s): Material type: TextTextLanguage: Polish Original language: English Series: Seria KreatywnaPublication details: Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, cop. 2007.Description: 176 s. : il. kolor. ; 23 cmContent type:
  • Tekst
Media type:
  • Bez urządzenia pośredniczącego
Carrier type:
  • Wolumin
ISBN:
  • 9788301150280
Other title:
  • Tyt. oryg.: Fundamentals of creative advertising
Subject(s): Genre/Form:
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Książki Książki Biblioteka Uczelniana C 659 (Browse shelf(Opens below)) Checked out 30.05.2024 10015058

Tyt. oryg.: "The fundamentals of creative advertising" 2003. Na okł. podtyt.: inspirujące i wyczerpujące wprowadzenie w świat reklamy, jej tworzenia i kreatywnego wykorzystywania, z licznymi praktycznymi wskazówkami pomocnymi w doskonaleniu umiejętności.

Powered by Koha