Logo uczelni
Amazon cover image
Image from Amazon.com
Image from Google Jackets

Badania marketingowe : metody i techniki / Stanisław Kaczmarczyk.

By: Kaczmarczyk, Stanisław, (1945- )Contributor(s): Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne [pbl]Material type: TextTextLanguage: Polish Publication details: Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2003. Edition: Wyd. 3 zmDescription: 409, [3] s. : il. ; 24 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminISBN: 8320814332Subject(s): Badania marketingoweGenre/Form: Podręczniki akademickie
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Książki Książki Biblioteka Uczelniana
339.138 (Browse shelf(Opens below)) Checked out 20.05.2025 10024687
Książki Książki Biblioteka Uczelniana
339.138 (Browse shelf(Opens below)) Available 10004883
Książki Książki Biblioteka Uczelniana
339.138 (Browse shelf(Opens below)) Available 10004882
Książki Książki Biblioteka Uczelniana
339.138 (Browse shelf(Opens below)) Available 10004881
Książki Książki Biblioteka Uczelniana
339.138 (Browse shelf(Opens below)) Available 10004880
Książki Książki Biblioteka Uczelniana
339.138 (Browse shelf(Opens below)) Available 10004879
Książki Książki Biblioteka Uczelniana
339.138 (Browse shelf(Opens below)) Available 10004878
Książki Książki Biblioteka Uczelniana
339.138 (Browse shelf(Opens below)) Available 10004877
Książki Książki Biblioteka Uczelniana
339.138 (Browse shelf(Opens below)) Available 10004876

Bibliogr. - Indeks.

Podręcznik akademicki.

Powered by Koha