Logo uczelni
Image from Google Jackets

Zagadnienia funkcjonowania z ograniczoną sprawnością / pod red. Jerzego Rottermunda.

Contributor(s): Material type: TextTextSummary language: Polish, English, Old (ca. 450-1100) Series: Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych ; t. 7 | Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych ; t. 7Publication details: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2009.Description: 163 s. : il. ; 24 cmISBN:
  • 9788375871265 (t. 7). 9788373084926 (seria)
Subject(s): Summary: Zbiór artykułów nt.: barier społecznych dla osób niepełnosprawnych, godności pacjenta, integracji sensorycznej, "edukacji przez ruch" dzieci z lekką niepełnosprawnością intelektualną, stymulowania rozwoju dziecka niepełnosprawnego w klasie integracyjnej, gier komputerowych, psychoseksualnego funkcjonowania osób z niepełnosprawnością intelektualną, opinii logopedów o diagnozie i terapii dzieci z autyzmem, budowania kompetencji lingwistycznej, obaw nauczycieli szkół masowych i specjalnych mających uczniów przewlekle chorych. Prace dot. też innych krajów: obozów dyscyplinujących dla przestępców w USA, praw obywatelskich osoby niepełnosprawnej w Kanadzie, poglądów nauczycieli szkół podstawowych specjalnych w Słowacji nt. seksualności uczniów upośledzonych umysłowo i przysposobienia do życia w rodzinie, świadomosci fonematycznej uczniów upośledzonych umysłowo w Czechach.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Książki Książki Biblioteka Uczelniana C 37.013.82 (Browse shelf(Opens below)) Na miejscu 10013914

Bibliogr. przy rozdz.

Zbiór artykułów nt.: barier społecznych dla osób niepełnosprawnych, godności pacjenta, integracji sensorycznej, "edukacji przez ruch" dzieci z lekką niepełnosprawnością intelektualną, stymulowania rozwoju dziecka niepełnosprawnego w klasie integracyjnej, gier komputerowych, psychoseksualnego funkcjonowania osób z niepełnosprawnością intelektualną, opinii logopedów o diagnozie i terapii dzieci z autyzmem, budowania kompetencji lingwistycznej, obaw nauczycieli szkół masowych i specjalnych mających uczniów przewlekle chorych. Prace dot. też innych krajów: obozów dyscyplinujących dla przestępców w USA, praw obywatelskich osoby niepełnosprawnej w Kanadzie, poglądów nauczycieli szkół podstawowych specjalnych w Słowacji nt. seksualności uczniów upośledzonych umysłowo i przysposobienia do życia w rodzinie, świadomosci fonematycznej uczniów upośledzonych umysłowo w Czechach.

Wstęp ang. i pol.

Powered by Koha