Logo uczelni
Amazon cover image
Image from Amazon.com
Image from Google Jackets

Marketing : analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola / Philip Kotler.

By: Material type: TextTextLanguage: Polish Original language: English Publication details: Warszawa : "Felberg SJA", cop. 1999.Edition: Wyd. 7Description: XXX, 743, [1] s. : il. ; 26 cmContent type:
  • Tekst
Media type:
  • Bez urządzenia pośredniczącego
Carrier type:
  • Wolumin
ISBN:
  • 8391146537
Other title:
  • Tyt. oryg.: Marketing management : analysis, planning, implementation and control
Subject(s): Genre/Form:
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Status Date due Barcode
Książki Książki Biblioteka Uczelniana Główna PWSZ Kombatantów 339.13 (Browse shelf(Opens below)) Available 10018047
Książki Książki Biblioteka Uczelniana Główna PWSZ Kombatantów C 339.13 (Browse shelf(Opens below)) Na miejscu 10022802

Indeksy.

Tekst tł. z ang.

Powered by Koha