Logo uczelni
Amazon cover image
Image from Amazon.com
Image from Google Jackets

Planowanie marketingowe w przedsiębiorstwie turystycznym / Ludwik Mazurkiewicz.

By: Mazurkiewicz, LudwikContributor(s): Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne [pbl]Material type: TextTextLanguage: Polish Publication details: Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2002. Description: 403, [1] s. : il. ; 21 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminISBN: 8320813816Subject(s): Przedsiębiorstwo turystyczne -- marketingGenre/Form: Podręczniki akademickieOnline resources: Zobacz w Polonie
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Status Date due Barcode
Książki Książki Biblioteka Uczelniana
Główna PWSZ Kombatantów 339.138 (Browse shelf(Opens below)) Available 10004849
Książki Książki Biblioteka Uczelniana
Główna PWSZ Kombatantów C 339.138 (Browse shelf(Opens below)) Na miejscu 10024678
Książki Książki Biblioteka Uczelniana
Główna PWSZ Kombatantów 339.138 (Browse shelf(Opens below)) Available 10005088
Książki Książki Biblioteka Uczelniana
Główna PWSZ Kombatantów 339.138 (Browse shelf(Opens below)) Available 10004854
Książki Książki Biblioteka Uczelniana
Główna PWSZ Kombatantów 339.138 (Browse shelf(Opens below)) Available 10004855

Bibliogr.

Powered by Koha