Logo uczelni
Amazon cover image
Image from Amazon.com
Image from Google Jackets

Podstawy marketingu / Teodor Kramer.

By: Kramer, Teodor, (1926-2014) [Autor]Contributor(s): Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne [Wydawca]Material type: TextTextPublication details: Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1997. Description: 218, [2] strony : ilustracje, wykresy ; 21 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminISBN: 8320810337Subject(s): MarketingGenre/Form: Podręcznik
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Status Date due Barcode
Książki Książki Biblioteka Uczelniana
Nauczycielskie Kolegium Języków Obcych C 339.13 (Browse shelf(Opens below)) Na miejscu 10024682

Bibliografia na stronach 217-[219].

Dla studentów, słuchaczy kursów i szkół szkolących menedżerów, pracowników służb marketingowych, nauczycieli i uczniów liceów ekonomicznych.

Powered by Koha