Logo uczelni
Local cover image
Local cover image
Amazon cover image
Image from Amazon.com
Image from Google Jackets

STEAM-owe przedszkole / Marlena Plebańska, Aleksandra Szyller.

Contributor(s): Plebańska, Marlena [Autor] | Szyller, Aleksandra [Autor] | Difin [Wydawca]Material type: TextTextPublication details: Warszawa : Difin, 2021. Edition: Wydanie pierwszeDescription: 140, [4] strony : fotografie, ilustracje ; 23 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminISBN: 9788382700039Subject(s): Innowacje pedagogiczne | Interdyscyplinarność | Kreatywność | Metoda projektów | Metody nauczania | Wychowanie przedszkolneGenre/Form: Podręcznik | Scenariusz zajęćOnline resources: Spis treści
Contents:
Spis treści: Wstęp Rozdział 1. Czym jest STEAM? 1.1. STEAM A STEM 1.2. STEAM a kompetencje przyszłości 1.3. STEAM a konstrukcjonizm 1.4. STEAM A TEL (Technology Enhenced Learning) Rozdział 2. Edukacja przedszkolna, czyli czy to nie za wcześnie? 2.1. Dlaczego STEAM warto rozpocząć już w przedszkolu? 2.2. Jak pracują dzieci realizujące koncepcję STEAM? 2.3. Metody i formy pracy w przedszkolu wykorzystywane w STEAM 2.4. Innowacyjne metody dydaktyczne wykorzystywane w STEAM 2.4.1. Design Thinking 2.4.2. EduScrum Rozdział 3. Przestrzeń kreatywnej pracy – przedszkole STEAMLab 3.1. Co to jest przedszkole STEAMLab? 3.2. Jak przebiegają zajęcia w STEAMLab przedszkolu? 3.3. Jak przygotować zajęcia STEAM? 3.4. Narzędzia pracy w STEAMLab1 3.4.1. Przykłady narzędzi wykorzystywanych w STEAM Rozdział 4. Zajęcia STEAM – przykładowe koncepcje zajęć 4.1. Mój przyjaciel Jeż 4.2. Zwierzęta na wsi 4.3. Odkrywamy kosmos 4.4. Co kryją oceany? 4.5. Zdrowe odżywianie 4.6. Roboty 4.7. Dookoła świata 4.8. Budujemy wynalazki 4.9. Znani ludzie 4.10. Las i jego mieszkańcy 4.11. Ja człowiek 4.12. W krainie sztuki 4.13. Lekcja muzyki 4.14. Śladami dinozaurów 4.15. Cyfry 4.16. Litery 4.17. STEAM-owe obrazy 4.18. Gotujemy 4.19. Pory roku 4.20. Świat pszczół 4.21. Komputery 4.22. Jane Goodall i szympansy Podsumowanie Bibliografia Spis rysunków Spis tabel
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Status Date due Barcode
Książki Książki Biblioteka Uczelniana
Główna 37.091.3 (Browse shelf(Opens below)) Available 34005
Książki Książki Biblioteka Uczelniana
Główna C 37.091.3 (Browse shelf(Opens below)) Na miejscu 33949

Bibliografia, netografia na stronach 138-140.

Spis treści:
Wstęp
Rozdział 1. Czym jest STEAM?
1.1. STEAM A STEM
1.2. STEAM a kompetencje przyszłości
1.3. STEAM a konstrukcjonizm
1.4. STEAM A TEL (Technology Enhenced Learning)
Rozdział 2. Edukacja przedszkolna, czyli czy to nie za wcześnie?
2.1. Dlaczego STEAM warto rozpocząć już w przedszkolu?
2.2. Jak pracują dzieci realizujące koncepcję STEAM?
2.3. Metody i formy pracy w przedszkolu wykorzystywane w STEAM
2.4. Innowacyjne metody dydaktyczne wykorzystywane w STEAM
2.4.1. Design Thinking
2.4.2. EduScrum
Rozdział 3. Przestrzeń kreatywnej pracy – przedszkole STEAMLab
3.1. Co to jest przedszkole STEAMLab?
3.2. Jak przebiegają zajęcia w STEAMLab przedszkolu?
3.3. Jak przygotować zajęcia STEAM?
3.4. Narzędzia pracy w STEAMLab1
3.4.1. Przykłady narzędzi wykorzystywanych w STEAM
Rozdział 4. Zajęcia STEAM – przykładowe koncepcje zajęć
4.1. Mój przyjaciel Jeż
4.2. Zwierzęta na wsi
4.3. Odkrywamy kosmos
4.4. Co kryją oceany?
4.5. Zdrowe odżywianie
4.6. Roboty
4.7. Dookoła świata
4.8. Budujemy wynalazki
4.9. Znani ludzie
4.10. Las i jego mieszkańcy
4.11. Ja człowiek
4.12. W krainie sztuki
4.13. Lekcja muzyki
4.14. Śladami dinozaurów
4.15. Cyfry
4.16. Litery
4.17. STEAM-owe obrazy
4.18. Gotujemy
4.19. Pory roku
4.20. Świat pszczół
4.21. Komputery
4.22. Jane Goodall i szympansy
Podsumowanie
Bibliografia
Spis rysunków
Spis tabel

Click on an image to view it in the image viewer

Local cover image

Powered by Koha