STEAM-owe przedszkole / Marlena Plebańska, Aleksandra Szyller.
Material type:
Item type | Current library | Collection | Call number | Status | Date due | Barcode |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Biblioteka Uczelniana | Główna | 37.091.3 (Browse shelf(Opens below)) | Available | 34005 | |
![]() |
Biblioteka Uczelniana | Główna | C 37.091.3 (Browse shelf(Opens below)) | Na miejscu | 33949 |
Bibliografia, netografia na stronach 138-140.
Spis treści:
Wstęp
Rozdział 1. Czym jest STEAM?
1.1. STEAM A STEM
1.2. STEAM a kompetencje przyszłości
1.3. STEAM a konstrukcjonizm
1.4. STEAM A TEL (Technology Enhenced Learning)
Rozdział 2. Edukacja przedszkolna, czyli czy to nie za wcześnie?
2.1. Dlaczego STEAM warto rozpocząć już w przedszkolu?
2.2. Jak pracują dzieci realizujące koncepcję STEAM?
2.3. Metody i formy pracy w przedszkolu wykorzystywane w STEAM
2.4. Innowacyjne metody dydaktyczne wykorzystywane w STEAM
2.4.1. Design Thinking
2.4.2. EduScrum
Rozdział 3. Przestrzeń kreatywnej pracy – przedszkole STEAMLab
3.1. Co to jest przedszkole STEAMLab?
3.2. Jak przebiegają zajęcia w STEAMLab przedszkolu?
3.3. Jak przygotować zajęcia STEAM?
3.4. Narzędzia pracy w STEAMLab1
3.4.1. Przykłady narzędzi wykorzystywanych w STEAM
Rozdział 4. Zajęcia STEAM – przykładowe koncepcje zajęć
4.1. Mój przyjaciel Jeż
4.2. Zwierzęta na wsi
4.3. Odkrywamy kosmos
4.4. Co kryją oceany?
4.5. Zdrowe odżywianie
4.6. Roboty
4.7. Dookoła świata
4.8. Budujemy wynalazki
4.9. Znani ludzie
4.10. Las i jego mieszkańcy
4.11. Ja człowiek
4.12. W krainie sztuki
4.13. Lekcja muzyki
4.14. Śladami dinozaurów
4.15. Cyfry
4.16. Litery
4.17. STEAM-owe obrazy
4.18. Gotujemy
4.19. Pory roku
4.20. Świat pszczół
4.21. Komputery
4.22. Jane Goodall i szympansy
Podsumowanie
Bibliografia
Spis rysunków
Spis tabel