000 | 01894nam a2200565 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 991004354369705066 | ||
003 | WAŁB 007 | ||
005 | 20200803092638.0 | ||
008 | 110126s2010 pl a |001 0 pol | ||
009 | b0000002582612 | ||
015 | _aUWD 2011/4435 | ||
020 | _a9788392823469 | ||
035 | _a991004354369705066 | ||
035 | _a(PL-WaBN)b25826128-48omnis_nlop | ||
035 | _ab25826128 | ||
035 | _a(OCoLC)751140936 | ||
035 | _a(PL)b0000002582612 | ||
035 | _a(EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9910180868205606 | ||
040 |
_aWA N _cWA N |
||
041 | 1 |
_apol _heng |
|
080 | _a159.922.7 | ||
080 | _a159.95 | ||
080 | _a316.7 | ||
080 | _a37.018.1 | ||
080 | _a37.091.3:005.336.1 | ||
100 | 1 |
_aNisbett, Richard E. _d(1941- ) |
|
245 | 1 | 0 |
_aInteligencja : _bsposoby oddziaływania na IQ / _cRichard E. Nisbett ; przekł. Magdalena Szymczukiewicz. |
246 | 1 |
_iTyt. oryg.: _aIntelligence and how to get it : _bwhy schools and cultures count, |
|
260 |
_aSopot : _bWydawnictwo Smak Słowa, _c2010. |
||
300 |
_a244 s. : _bil. ; _c24 cm. |
||
336 |
_aTekst _btxt _2rdacontent |
||
337 |
_aBez urządzenia pośredniczącego _bn _2rdamedia |
||
338 |
_aWolumin _bnc _2rdacarrier |
||
380 | _aKsiążki | ||
490 | 1 | _aMistrzowie Psychologii | |
500 | _aNa okł. podtyt.: dlaczego tak ważne są szkoła i kultura. | ||
504 | _aBibliogr. s. 221-236. Indeksy. | ||
650 | 7 |
_aInteligencja (psychologia) _2DBN |
|
650 | 7 |
_aNauczanie _xefektywność. _2DBN |
|
650 | 7 |
_aOdmienność kulturowa _2DBN |
|
650 | 7 |
_aPsychologia społeczna _2DBN |
|
650 | 7 |
_aRozwój psychofizyczny dziecka _2DBN |
|
650 | 7 |
_aWychowanie w rodzinie _2DBN |
|
655 | 7 |
_aWydawnictwa popularne _2DBN |
|
700 | 1 |
_aSzymczukiewicz, Magdalena _eTł. |
|
710 | 2 |
_aWydawnictwo Smak Słowa _4pbl |
|
830 | 0 | _aMistrzowie Psychologii | |
920 | _a978-83-928234-6-9 : | ||
942 |
_2ddc _c2 |
||
999 |
_c15151 _d15151 |