000 | 01348nam a2200433 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 991016096659705066 | ||
003 | WAŁB 007 | ||
005 | 20200713092321.0 | ||
008 | 130419s2012 pl |000 0 pol | ||
009 | b0000002883825 | ||
015 | _aUWD 2013/11920 | ||
020 | _a9788324636242 | ||
035 | _a991016096659705066 | ||
035 | _a(PL-WaBN)b28838257-48omnis_nlop | ||
035 | _ab28838257 | ||
035 | _a(OCoLC)804262758 | ||
035 | _a(PL)b0000002883825 | ||
035 | _a(EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9910299206105606 | ||
040 |
_aWA N _cWA N |
||
080 | _a339.138 | ||
080 | _a793.7:004.4 | ||
100 | 1 |
_aTkaczyk, Paweł _c(marketing) |
|
245 | 1 | 0 |
_aGrywalizacja : _bjak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych / _cPaweł Tkaczyk. |
246 | 3 | 0 | _aJak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych |
260 |
_aGliwice : _bWydawnictwo Helion, _ccop. 2012. |
||
300 |
_a153 s. ; _c21 cm. |
||
336 |
_aTekst _btxt _2rdacontent |
||
337 |
_aBez urządzenia pośredniczącego _bn _2rdamedia |
||
338 |
_aWolumin _bnc _2rdacarrier |
||
380 | _aKsiążki | ||
490 | 1 | _aOnepress Exclusive | |
650 | 7 |
_aGrywalizacja _2DBN |
|
650 | 7 |
_aMarketing _xmetody. _2DBN |
|
655 | 7 |
_aPoradniki _2DBN |
|
710 | 2 |
_aHelion _4pbl |
|
830 | 0 | _aOnepress Exclusive | |
920 | _a978-83-246-3624-2 : | ||
942 |
_2ddc _c2 |
||
999 |
_c16512 _d16512 |