000 03704nam a2200589 i 4500
001 991029432889705066
003 WAŁB 007
005 20241217111700.0
008 180919s2018 pl ad |000 0 pol
009 b0000006061441
015 _aUWD 2018/28227
020 _a9788380953734
035 _a991029432889705066
035 _a(PL-WaBN)b60614419-48omnis_nlop
035 _ab60614419
035 _a(PL)b0000006061441
035 _a(EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9910129230605606
040 _aWA N
_cWA N
_dWA N
045 0 _bd2014
046 _k2018
080 _a37.091.2-057.16(438)
245 0 0 _aSzkoła wobec wyzwań współczesnej edukacji :
_brole i zadania pedagoga, psychologa i wychowawcy : konteksty trans- i interdyscyplinarne /
_cpod redakcją naukową Ireny Koszyk, Bronisławy Ogonowski, Sławomira Śliwy.
246 3 0 _aRole i zadania pedagoga, psychologa i wychowawcy :
_bkonteksty trans- i interdyscyplinarne
260 _aKraków :
_bOficyna Wydawnicza "Impuls",
_c2018.
300 _a204 strony :
_bilustracja, wykresy ;
_c24 cm.
336 _aTekst
_btxt
_2rdacontent
337 _aBez urządzenia pośredniczącego
_bn
_2rdamedia
338 _aWolumin
_bnc
_2rdacarrier
380 _aKsiążki
380 _aPublikacje dydaktyczne
380 _aPublikacje fachowe
380 _aPublikacje naukowe
500 _aRozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
504 _aBibliografia przy pracach, netografia, wykaz aktów prawnych przy niektórych pracach.
505 _aWstęp      Bronisława Ogonowski Pedagog szkolny w realnym i wirtualnym świecie – wyzwania i możliwości   Urszula Strzelczyk-Raduli Pedagog szkolny w sytuacji kryzysu rodziny i dziecka Irena Koszyk Miejsce pomocy psychologiczno-pedagogicznej w polityce oświatowej Opola Przykłady rozwiązań Piotr Gindrich O wyuczonej bezradności uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi  Krystyna Dworecka Próbujmy żyć razem. Dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu w przedszkolach i szkołach z oddziałami integracyjnymi w Opolu  Mariusz Garbiec Realizacja założeń edukacji włączającej jako wyzwanie dla współczesnej szkoły  Ewa Jędrzejowska Diagnozowanie i wspieranie rozwoju dziecka z grupy ryzyka dysleksji na etapie wczesnej edukacji Renata Reclik Rozpoznawanie indywidualnych potrzeb edukacyjnych i wspieranie rozwoju uczniów w wieku wczesnoszkolnym z trudnościami w uczeniu się matematyki Sławomir Śliwa Kompetencje profilaktyczne pedagogów w świetle profilaktyki problemów wychowawczych ucznia  Sławomir Kania Profilaktyka pozytywna bazująca na rodzinie – kierunki i perspektywy rozwoju  Anna Śliwa, Sławomir Śliwa Współpraca szkoły z rodzicami jako ustawiczne wyzwanie w pracy nauczyciela-wychowawcy  Anna Sobczak Kształcenie ustawiczne w społeczeństwie norweskim jako przykład dobrych praktyk 
650 7 _aNauczanie
_2DBN
650 7 _aPedagodzy szkolni
_2DBN
650 7 _aPedagogika
650 7 _aPsycholodzy szkolni
_2DBN
650 7 _aSzkolnictwo
_2DBN
650 7 _aUczniowie
_2DBN
650 7 _aWychowanie
_2DBN
651 7 _aPolska
_2DBN
655 7 _aPraca zbiorowa
_2DBN
700 1 _aKoszyk, Irena
_eRedakcja
700 1 _aOgonowski, Bronisława
_eRedakcja
700 1 _aŚliwa, Sławomir
_c(pedagog)
_eRedakcja
710 2 _aWydawnictwo Impuls
_eWydawca
_4pbl
856 4 2 _3Spis treści
_uhttps://katalog.ans.edu.pl/cgi-bin/koha/opac-retrieve-file.pl?id=53c4e1d1bb7646c4b49c388101787099
920 _a978-83-8095-373-4
942 _2ddc
_c2
999 _c17765
_d17765