000 | 03704nam a2200589 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 991029432889705066 | ||
003 | WAŁB 007 | ||
005 | 20241217111700.0 | ||
008 | 180919s2018 pl ad |000 0 pol | ||
009 | b0000006061441 | ||
015 | _aUWD 2018/28227 | ||
020 | _a9788380953734 | ||
035 | _a991029432889705066 | ||
035 | _a(PL-WaBN)b60614419-48omnis_nlop | ||
035 | _ab60614419 | ||
035 | _a(PL)b0000006061441 | ||
035 | _a(EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9910129230605606 | ||
040 |
_aWA N _cWA N _dWA N |
||
045 | 0 | _bd2014 | |
046 | _k2018 | ||
080 | _a37.091.2-057.16(438) | ||
245 | 0 | 0 |
_aSzkoła wobec wyzwań współczesnej edukacji : _brole i zadania pedagoga, psychologa i wychowawcy : konteksty trans- i interdyscyplinarne / _cpod redakcją naukową Ireny Koszyk, Bronisławy Ogonowski, Sławomira Śliwy. |
246 | 3 | 0 |
_aRole i zadania pedagoga, psychologa i wychowawcy : _bkonteksty trans- i interdyscyplinarne |
260 |
_aKraków : _bOficyna Wydawnicza "Impuls", _c2018. |
||
300 |
_a204 strony : _bilustracja, wykresy ; _c24 cm. |
||
336 |
_aTekst _btxt _2rdacontent |
||
337 |
_aBez urządzenia pośredniczącego _bn _2rdamedia |
||
338 |
_aWolumin _bnc _2rdacarrier |
||
380 | _aKsiążki | ||
380 | _aPublikacje dydaktyczne | ||
380 | _aPublikacje fachowe | ||
380 | _aPublikacje naukowe | ||
500 | _aRozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej. | ||
504 | _aBibliografia przy pracach, netografia, wykaz aktów prawnych przy niektórych pracach. | ||
505 | _aWstęp Bronisława Ogonowski Pedagog szkolny w realnym i wirtualnym świecie – wyzwania i możliwości Urszula Strzelczyk-Raduli Pedagog szkolny w sytuacji kryzysu rodziny i dziecka Irena Koszyk Miejsce pomocy psychologiczno-pedagogicznej w polityce oświatowej Opola Przykłady rozwiązań Piotr Gindrich O wyuczonej bezradności uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi Krystyna Dworecka Próbujmy żyć razem. Dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu w przedszkolach i szkołach z oddziałami integracyjnymi w Opolu Mariusz Garbiec Realizacja założeń edukacji włączającej jako wyzwanie dla współczesnej szkoły Ewa Jędrzejowska Diagnozowanie i wspieranie rozwoju dziecka z grupy ryzyka dysleksji na etapie wczesnej edukacji Renata Reclik Rozpoznawanie indywidualnych potrzeb edukacyjnych i wspieranie rozwoju uczniów w wieku wczesnoszkolnym z trudnościami w uczeniu się matematyki Sławomir Śliwa Kompetencje profilaktyczne pedagogów w świetle profilaktyki problemów wychowawczych ucznia Sławomir Kania Profilaktyka pozytywna bazująca na rodzinie – kierunki i perspektywy rozwoju Anna Śliwa, Sławomir Śliwa Współpraca szkoły z rodzicami jako ustawiczne wyzwanie w pracy nauczyciela-wychowawcy Anna Sobczak Kształcenie ustawiczne w społeczeństwie norweskim jako przykład dobrych praktyk | ||
650 | 7 |
_aNauczanie _2DBN |
|
650 | 7 |
_aPedagodzy szkolni _2DBN |
|
650 | 7 | _aPedagogika | |
650 | 7 |
_aPsycholodzy szkolni _2DBN |
|
650 | 7 |
_aSzkolnictwo _2DBN |
|
650 | 7 |
_aUczniowie _2DBN |
|
650 | 7 |
_aWychowanie _2DBN |
|
651 | 7 |
_aPolska _2DBN |
|
655 | 7 |
_aPraca zbiorowa _2DBN |
|
700 | 1 |
_aKoszyk, Irena _eRedakcja |
|
700 | 1 |
_aOgonowski, Bronisława _eRedakcja |
|
700 | 1 |
_aŚliwa, Sławomir _c(pedagog) _eRedakcja |
|
710 | 2 |
_aWydawnictwo Impuls _eWydawca _4pbl |
|
856 | 4 | 2 |
_3Spis treści _uhttps://katalog.ans.edu.pl/cgi-bin/koha/opac-retrieve-file.pl?id=53c4e1d1bb7646c4b49c388101787099 |
920 | _a978-83-8095-373-4 | ||
942 |
_2ddc _c2 |
||
999 |
_c17765 _d17765 |