Kształtowanie dobrych relacji z klientami : jak przekonać i zatrzymać klientów firmy /
Kenzelmann, Peter
Kształtowanie dobrych relacji z klientami : jak przekonać i zatrzymać klientów firmy / Tyt. oryg.: Kundenbindung : Kunden begeistern und nachhaltig binden, Peter Kenzelmann ; [przekł. Beata Moryl]. - Warszawa : BC Edukacja, cop. 2008. - 131 s. : il. ; 16 cm. - Samokształcenie w Biznesie . - Samokształcenie w Biznesie .
Bibliogr. s. 127.
9788361059295
UWD 2008/24994
Obsługa klienta
Poradniki
658.818(083.1)
Kształtowanie dobrych relacji z klientami : jak przekonać i zatrzymać klientów firmy / Tyt. oryg.: Kundenbindung : Kunden begeistern und nachhaltig binden, Peter Kenzelmann ; [przekł. Beata Moryl]. - Warszawa : BC Edukacja, cop. 2008. - 131 s. : il. ; 16 cm. - Samokształcenie w Biznesie . - Samokształcenie w Biznesie .
Bibliogr. s. 127.
9788361059295
UWD 2008/24994
Obsługa klienta
Poradniki
658.818(083.1)