Logo uczelni
Amazon cover image
Image from Amazon.com
Image from Google Jackets

Kształtowanie dobrych relacji z klientami : jak przekonać i zatrzymać klientów firmy / Peter Kenzelmann ; [przekł. Beata Moryl].

By: Kenzelmann, PeterContributor(s): Moryl, Beata [Tł.]Material type: TextTextLanguage: Polish Original language: German Series: Samokształcenie w BiznesiePublication details: Warszawa : BC Edukacja, cop. 2008. Description: 131 s. : il. ; 16 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminISBN: 9788361059295Other title: Tyt. oryg.: Kundenbindung : Kunden begeistern und nachhaltig bindenSubject(s): Obsługa klientaGenre/Form: Poradniki
List(s) this item appears in: Logistyka (Kłodzko)
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Książki Książki Biblioteka Uczelniana
C 658 (Browse shelf(Opens below)) Na miejscu 10041982

Bibliogr. s. 127.

Powered by Koha