Marketing : kluczowe pojęcia i praktyczne zastosowania : praca zbiorowa /
Marketing : kluczowe pojęcia i praktyczne zastosowania : praca zbiorowa /
pod red. Lechosława Garbarskiego ; aut. Radosław Baran [et al.].
- Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2011.
- 298 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. przy rozdz.
Dla uczestników studiów stacjonarnych i niestacjonarnych, podyplomowych i programów MBA, wykładowców szkół wyższych i nauczycieli szkół ekonomicznych oraz praktyków gospodarczych.
9788320819571
UWD 2011/27884
Marketing
Podręczniki akademickie
(075.8) 339.138
Bibliogr. przy rozdz.
Dla uczestników studiów stacjonarnych i niestacjonarnych, podyplomowych i programów MBA, wykładowców szkół wyższych i nauczycieli szkół ekonomicznych oraz praktyków gospodarczych.
9788320819571
UWD 2011/27884
Marketing
Podręczniki akademickie
(075.8) 339.138