Logo uczelni
Local cover image
Local cover image
Amazon cover image
Image from Amazon.com
Image from Google Jackets

Marketing : kluczowe pojęcia i praktyczne zastosowania : praca zbiorowa / pod red. Lechosława Garbarskiego ; aut. Radosław Baran [et al.].

Contributor(s): Baran, Radosław | Garbarski, Lechosław [Red.] | Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne [pbl]Material type: TextTextPublication details: Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2011. Description: 298 s. : il. ; 24 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminISBN: 9788320819571Subject(s): MarketingGenre/Form: Podręczniki akademickie
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Status Date due Barcode
Książki Książki Biblioteka Uczelniana
Główna C 339.138 (Browse shelf(Opens below)) Na miejscu 10040777

Bibliogr. przy rozdz.

Dla uczestników studiów stacjonarnych i niestacjonarnych, podyplomowych i programów MBA, wykładowców szkół wyższych i nauczycieli szkół ekonomicznych oraz praktyków gospodarczych.

Click on an image to view it in the image viewer

Local cover image

Powered by Koha