Marketing relacji : koncepcja i stosowanie /
Otto, Jacek
Marketing relacji : koncepcja i stosowanie / Jacek Otto. - 2 wyd. rozsz. - Warszawa : C. H. Beck, 2004. - XIV, 360 s. : rys., tab. ; 24 cm. - Academia Oeconomica . - Academia Oeconomica .
Na okł. podtyt.: metody tworzenia długookresowych więzi z klientami, wiedza o kluczowych zmianach we współczesnym marketingu.
Bibliogr. s. 337-349. Indeks.
8373874429
UWD 2004/22844
Marketing partnerski
Podręczniki akademickie
658.8(075.8)
Marketing relacji : koncepcja i stosowanie / Jacek Otto. - 2 wyd. rozsz. - Warszawa : C. H. Beck, 2004. - XIV, 360 s. : rys., tab. ; 24 cm. - Academia Oeconomica . - Academia Oeconomica .
Na okł. podtyt.: metody tworzenia długookresowych więzi z klientami, wiedza o kluczowych zmianach we współczesnym marketingu.
Bibliogr. s. 337-349. Indeks.
8373874429
UWD 2004/22844
Marketing partnerski
Podręczniki akademickie
658.8(075.8)