Logo uczelni
Amazon cover image
Image from Amazon.com
Image from Google Jackets

Marketing relacji : koncepcja i stosowanie / Jacek Otto.

By: Otto, JacekContributor(s): Wydawnictwo C.H. Beck [pbl]Material type: TextTextLanguage: Polish Series: Academia OeconomicaPublication details: Warszawa : C. H. Beck, 2004. Edition: 2 wyd. rozszDescription: XIV, 360 s. : rys., tab. ; 24 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminISBN: 8373874429Subject(s): Marketing partnerskiGenre/Form: Podręczniki akademickie
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Książki Książki Biblioteka Uczelniana
C 339.138 (Browse shelf(Opens below)) Na miejscu 10024675

Na okł. podtyt.: metody tworzenia długookresowych więzi z klientami, wiedza o kluczowych zmianach we współczesnym marketingu.

Bibliogr. s. 337-349. Indeks.

Powered by Koha