Logo uczelni

Principles of marketing / (Record no. 35969)

MARC details
000 -Etykieta rekordu
Pole kontrolne stałej długości 00738nam a22002417a 4500
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER
Pole kontrolne WAŁB 007
005 - Data ostatniej modyfikacji rekordu (NP)
Pole kontrolne 20230110104727.0
008 - Dane kontrolne (NP)
Pole kontrolne stałej długości 220428b pl ||||| |||| 00| 0 pol d
020 ## - Międzynarodowy znormalizowany numer książki – ISBN (P)
ISBN 9781292341132
040 ## - Instytucja sporządzająca opis (NP)
Instytucja, która sporządziła opis (NP) WAŁB 007
Język katalogowania (NP) pol
Instytucja, która sporządziła rekord (NP) WAŁB 007
041 ## - Język dokumentu (P)
Język tekstu (P) eng
080 ## - UKD
UKD 339.138
245 ## - Strefa tytułu i oznaczenia odpowiedzialności (NP)
Tytuł (NP) Principles of marketing /
Pozostałe elementy strefy tytułu i oznaczenia odpowiedzialności (NP) Philip Kotler, Gary Armstrong with Marc Oliver Opresnik.
250 ## - Strefa wydania (NP)
Oznaczenie wydania (NP) Eighteenth edition, Global edition.
260 ## - Strefa adresu wydawniczego (NP)
Miejsce wydania (P) Harlow, England :
Nazwa wydawcy (P) Pearson,
Data wydania (P) © 2021.
300 ## - Strefa opisu fizycznego (NP)
Określenie formy książki i/lub objętość (NP) 728 stron :
Oznaczenie ilustracji (NP) ilustracje kolorowe ;
Format (NP) 28 cm.
650 #7 - Punkt dostępu rzeczowego – nazwa pospolita (P)
Temat (NP) Marketing
700 1# - Dodatkowy punkt dostępu – nazwa osobowa (P)
Nazwa osobowa (NP) Kotler, Philip.
Określenie rodzaju współpracy (P) Autor
700 1# - Dodatkowy punkt dostępu – nazwa osobowa (P)
Nazwa osobowa (NP) Armstrong, Gary.
Określenie rodzaju współpracy (P) Autor
710 2# - Dodatkowy punkt dostępu – nazwa ciała zbiorowego (P)
Nazwa ciała zbiorowego lub nazwa geograficzna jako pierwszy element (NP) Pearson.
Określenie rodzaju współpracy (P) Wydawca
920 ## - ISBN ze znakami rozdzielającymi
ISBN 978-1-292-34113-2
942 ## - Parametry dodatkowe (KOHA)
Source of classification or shelving scheme Dewey Decimal Classification
Typ dokumentu Książki
Holdings
Status wycofania Status zagubienia Klasyfikacja lub układ na półce Status uszkodzenia Dostępność Kod zbioru Lokalizacja stała Lokalizacja bieżąca Data nabycia Żródło nabycia Nr akcesji Cena zakupu Numer inwentarzowy Całkowity koszt zakupu Całkowity koszt odtworzenia Sygnatura Kod kreskowy Date due Data ostatniej operacji Data ostatniego wypożyczenia Cena obowiązuje od Typ dokumentu
Niewycofana Niezgubiona Dewey Decimal Classification Nieuszkodzona Do wypożyczenia Główna Biblioteka Uczelniana Biblioteka Uczelniana 18.03.2022 Kupno K/10/2022 360.65 32571 2 2 C 339.138 32571 11.04.2025 12.03.2025 12.03.2025 28.04.2022 Książki

Powered by Koha