Logo uczelni

STEAM-owa szkoła (Record no. 36781)

MARC details
000 -Etykieta rekordu
Pole kontrolne stałej długości 02523nam a22003377a 4500
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER
Pole kontrolne WAŁB 007
005 - Data ostatniej modyfikacji rekordu (NP)
Pole kontrolne 20250303094033.0
008 - Dane kontrolne (NP)
Pole kontrolne stałej długości 241105b pl ||||| |||| 00| 0 pol d
020 ## - Międzynarodowy znormalizowany numer książki – ISBN (P)
ISBN 9788382703290
040 ## - Instytucja sporządzająca opis (NP)
Instytucja, która sporządziła rekord (NP) WAŁB 007
080 ## - UKD
UKD 37.091.31
080 ## - UKD
UKD 37.091.3-026.18
080 ## - UKD
UKD 373.3
245 00 - Strefa tytułu i oznaczenia odpowiedzialności (NP)
Tytuł (NP) STEAM-owa szkoła
Pozostałe elementy strefy tytułu i oznaczenia odpowiedzialności (NP) Marlena Plebańska, Aleksandra Szyller.
250 ## - Strefa wydania (NP)
Oznaczenie wydania (NP) Wydanie pierwsze
260 ## - Strefa adresu wydawniczego (NP)
Miejsce wydania (P) Warzszawa :
Nazwa wydawcy (P) Difin,
Data wydania (P) 2024.
300 ## - Strefa opisu fizycznego (NP)
Określenie formy książki i/lub objętość (NP) 200 stron :
Oznaczenie ilustracji (NP) ilustracje ;
Format (NP) 23 cm.
505 ## - Uwaga dotycząca zawartości dokumentu (P)
Uwaga dotycząca zawartości książki (NP) Spis treści:<br/><br/>Wstęp<br/><br/>Rozdział 1. Czym jest STEAM?<br/><br/>1.1. STEAM a konstrukcjonizm Paperta<br/>1.2. STEAM a cykl Kolba<br/>1.3. STEAM a Design Thinking<br/>1.4. STEAM a edukacja pozytywna<br/>1.5. Froeblowskie i deweyowskie korzenie STEAM<br/>1.6. STEAM a metoda projektów<br/>1.7. STEAM a plan daltoński<br/>1.8. STEAM a edukacja montessoriańska<br/><br/>Rozdział 2. STEAM-owa szkoła, czyli jaka?<br/><br/>2.1. Typy projektów STEAM w szkole<br/>2.2. Jak wdrożyć STEAM w szkole?<br/>2.3. Jak zrealizować pierwszy STEAM-owy projekt w szkole?<br/>2.4. Jak wdrożyć STEAM w klasie?<br/>2.5. STEAM-owy Nauczyciel i Uczeń – jak STEAM definiuje i zmienia role<br/>2.6. Jakie wartości i zagrożenia niesie ze sobą STEAM w szkole?<br/><br/>Rozdział 3. STEAM-owa lekcja<br/><br/>3.1. Lekcje i projekty STEAM w środowisku szkolnym<br/>3.2. Co to jest lekcja STEAM, jak jest zbudowana?<br/>3.3. Jak przygotować lekcje STEAM?<br/>3.4. Jak dokonać ewaluacji lekcji STEAM?<br/><br/>Rozdział 4. STEAM-owe przestrzenie edukacyjne<br/><br/>4.1. STEAMLab<br/>4.1.1. Co to jest STEAMLab?<br/>4.1.2. Jak przebiegają zajęcia w STEAMLabie?<br/>4.2. STREAM-oteka. STEAM-owa Biblioteka Przyszłości<br/>4.2.1. Współczesna Biblioteka Szkolna<br/>4.2.2. STREAM<br/>4.2.3. Jak przebiegają zajęcia w STREAM-otece?<br/>4.2.4. Przykładowe zajęcia STREAM<br/>4.3. STEAM-owe kąciki pracy<br/><br/>Rozdział 5. Narzędzia stosowane na zajęciach STEAM<br/><br/>Rozdział 6. Koncepcje zajęć STEAM<br/><br/>6.1. Koncepcje zajęć dla klas 1–3<br/>6.2. Koncepcje zajęć dla klas 4–8<br/><br/>Zakończenie<br/>Bibliografia <br/>
650 #7 - Punkt dostępu rzeczowego – nazwa pospolita (P)
Temat (NP) Innowacje pedagogiczne
650 #7 - Punkt dostępu rzeczowego – nazwa pospolita (P)
Temat (NP) Interdyscyplinarność
650 #7 - Punkt dostępu rzeczowego – nazwa pospolita (P)
Temat (NP) Kreatywność
650 #7 - Punkt dostępu rzeczowego – nazwa pospolita (P)
Temat (NP) Metody nauczania
650 #7 - Punkt dostępu rzeczowego – nazwa pospolita (P)
Temat (NP) Nauczanie
650 #7 - Punkt dostępu rzeczowego – nazwa pospolita (P)
Temat (NP) Szkolnictwo podstawowe
700 1# - Dodatkowy punkt dostępu – nazwa osobowa (P)
Nazwa osobowa (NP) Plebańska, Marlena.
Określenie rodzaju współpracy (P) Autor
700 1# - Dodatkowy punkt dostępu – nazwa osobowa (P)
Nazwa osobowa (NP) Szyller, Aleksandra.
Określenie rodzaju współpracy (P) Autor
710 1# - Dodatkowy punkt dostępu – nazwa ciała zbiorowego (P)
Nazwa ciała zbiorowego lub nazwa geograficzna jako pierwszy element (NP) Difin.
Określenie rodzaju współpracy (P) Wydawca
856 41 - Lokalizacja i sposób dostępu do dokumentu elektronicznego (P)
Wyszczególnienie materiału (NP) Spis treści
URI (P) <a href="https://katalog.ans.edu.pl/cgi-bin/koha/opac-retrieve-file.pl?id=17bf3dcb0bf0b4c098635d98ce148324">https://katalog.ans.edu.pl/cgi-bin/koha/opac-retrieve-file.pl?id=17bf3dcb0bf0b4c098635d98ce148324</a>
920 ## - ISBN ze znakami rozdzielającymi
ISBN 978-83-8270-329-0
942 ## - Parametry dodatkowe (KOHA)
Source of classification or shelving scheme Dewey Decimal Classification
Typ dokumentu Książki
Holdings
Status wycofania Status zagubienia Klasyfikacja lub układ na półce Status uszkodzenia Dostępność Kod zbioru Lokalizacja stała Lokalizacja bieżąca Data nabycia Żródło nabycia Nr akcesji Cena zakupu Numer inwentarzowy Całkowity koszt zakupu Sygnatura Kod kreskowy Data ostatniej operacji Data ostatniego wypożyczenia Cena obowiązuje od Typ dokumentu
Niewycofana Niezgubiona Dewey Decimal Classification Nieuszkodzona Na miejscu Główna Biblioteka Uczelniana Biblioteka Uczelniana 28.10.2024 Kupno K/55/2024 46.98 33948 1 C 37.091.3 33948 10.01.2025 19.12.2024 05.11.2024 Książki
Niewycofana Niezgubiona Dewey Decimal Classification Nieuszkodzona Do wypożyczenia Główna Biblioteka Uczelniana Biblioteka Uczelniana 27.02.2025 Kupno K/7/2025 49.81 34004   37.091.3 34004 03.03.2025   05.11.2024 Książki

Powered by Koha