STEAM-owa szkoła (Record no. 36781)
[ view plain ]
000 -Etykieta rekordu | |
---|---|
Pole kontrolne stałej długości | 02523nam a22003377a 4500 |
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER | |
Pole kontrolne | WAŁB 007 |
005 - Data ostatniej modyfikacji rekordu (NP) | |
Pole kontrolne | 20250303094033.0 |
008 - Dane kontrolne (NP) | |
Pole kontrolne stałej długości | 241105b pl ||||| |||| 00| 0 pol d |
020 ## - Międzynarodowy znormalizowany numer książki – ISBN (P) | |
ISBN | 9788382703290 |
040 ## - Instytucja sporządzająca opis (NP) | |
Instytucja, która sporządziła rekord (NP) | WAŁB 007 |
080 ## - UKD | |
UKD | 37.091.31 |
080 ## - UKD | |
UKD | 37.091.3-026.18 |
080 ## - UKD | |
UKD | 373.3 |
245 00 - Strefa tytułu i oznaczenia odpowiedzialności (NP) | |
Tytuł (NP) | STEAM-owa szkoła |
Pozostałe elementy strefy tytułu i oznaczenia odpowiedzialności (NP) | Marlena Plebańska, Aleksandra Szyller. |
250 ## - Strefa wydania (NP) | |
Oznaczenie wydania (NP) | Wydanie pierwsze |
260 ## - Strefa adresu wydawniczego (NP) | |
Miejsce wydania (P) | Warzszawa : |
Nazwa wydawcy (P) | Difin, |
Data wydania (P) | 2024. |
300 ## - Strefa opisu fizycznego (NP) | |
Określenie formy książki i/lub objętość (NP) | 200 stron : |
Oznaczenie ilustracji (NP) | ilustracje ; |
Format (NP) | 23 cm. |
505 ## - Uwaga dotycząca zawartości dokumentu (P) | |
Uwaga dotycząca zawartości książki (NP) | Spis treści:<br/><br/>Wstęp<br/><br/>Rozdział 1. Czym jest STEAM?<br/><br/>1.1. STEAM a konstrukcjonizm Paperta<br/>1.2. STEAM a cykl Kolba<br/>1.3. STEAM a Design Thinking<br/>1.4. STEAM a edukacja pozytywna<br/>1.5. Froeblowskie i deweyowskie korzenie STEAM<br/>1.6. STEAM a metoda projektów<br/>1.7. STEAM a plan daltoński<br/>1.8. STEAM a edukacja montessoriańska<br/><br/>Rozdział 2. STEAM-owa szkoła, czyli jaka?<br/><br/>2.1. Typy projektów STEAM w szkole<br/>2.2. Jak wdrożyć STEAM w szkole?<br/>2.3. Jak zrealizować pierwszy STEAM-owy projekt w szkole?<br/>2.4. Jak wdrożyć STEAM w klasie?<br/>2.5. STEAM-owy Nauczyciel i Uczeń – jak STEAM definiuje i zmienia role<br/>2.6. Jakie wartości i zagrożenia niesie ze sobą STEAM w szkole?<br/><br/>Rozdział 3. STEAM-owa lekcja<br/><br/>3.1. Lekcje i projekty STEAM w środowisku szkolnym<br/>3.2. Co to jest lekcja STEAM, jak jest zbudowana?<br/>3.3. Jak przygotować lekcje STEAM?<br/>3.4. Jak dokonać ewaluacji lekcji STEAM?<br/><br/>Rozdział 4. STEAM-owe przestrzenie edukacyjne<br/><br/>4.1. STEAMLab<br/>4.1.1. Co to jest STEAMLab?<br/>4.1.2. Jak przebiegają zajęcia w STEAMLabie?<br/>4.2. STREAM-oteka. STEAM-owa Biblioteka Przyszłości<br/>4.2.1. Współczesna Biblioteka Szkolna<br/>4.2.2. STREAM<br/>4.2.3. Jak przebiegają zajęcia w STREAM-otece?<br/>4.2.4. Przykładowe zajęcia STREAM<br/>4.3. STEAM-owe kąciki pracy<br/><br/>Rozdział 5. Narzędzia stosowane na zajęciach STEAM<br/><br/>Rozdział 6. Koncepcje zajęć STEAM<br/><br/>6.1. Koncepcje zajęć dla klas 1–3<br/>6.2. Koncepcje zajęć dla klas 4–8<br/><br/>Zakończenie<br/>Bibliografia <br/> |
650 #7 - Punkt dostępu rzeczowego – nazwa pospolita (P) | |
Temat (NP) | Innowacje pedagogiczne |
650 #7 - Punkt dostępu rzeczowego – nazwa pospolita (P) | |
Temat (NP) | Interdyscyplinarność |
650 #7 - Punkt dostępu rzeczowego – nazwa pospolita (P) | |
Temat (NP) | Kreatywność |
650 #7 - Punkt dostępu rzeczowego – nazwa pospolita (P) | |
Temat (NP) | Metody nauczania |
650 #7 - Punkt dostępu rzeczowego – nazwa pospolita (P) | |
Temat (NP) | Nauczanie |
650 #7 - Punkt dostępu rzeczowego – nazwa pospolita (P) | |
Temat (NP) | Szkolnictwo podstawowe |
700 1# - Dodatkowy punkt dostępu – nazwa osobowa (P) | |
Nazwa osobowa (NP) | Plebańska, Marlena. |
Określenie rodzaju współpracy (P) | Autor |
700 1# - Dodatkowy punkt dostępu – nazwa osobowa (P) | |
Nazwa osobowa (NP) | Szyller, Aleksandra. |
Określenie rodzaju współpracy (P) | Autor |
710 1# - Dodatkowy punkt dostępu – nazwa ciała zbiorowego (P) | |
Nazwa ciała zbiorowego lub nazwa geograficzna jako pierwszy element (NP) | Difin. |
Określenie rodzaju współpracy (P) | Wydawca |
856 41 - Lokalizacja i sposób dostępu do dokumentu elektronicznego (P) | |
Wyszczególnienie materiału (NP) | Spis treści |
URI (P) | <a href="https://katalog.ans.edu.pl/cgi-bin/koha/opac-retrieve-file.pl?id=17bf3dcb0bf0b4c098635d98ce148324">https://katalog.ans.edu.pl/cgi-bin/koha/opac-retrieve-file.pl?id=17bf3dcb0bf0b4c098635d98ce148324</a> |
920 ## - ISBN ze znakami rozdzielającymi | |
ISBN | 978-83-8270-329-0 |
942 ## - Parametry dodatkowe (KOHA) | |
Source of classification or shelving scheme | Dewey Decimal Classification |
Typ dokumentu | Książki |
Status wycofania | Status zagubienia | Klasyfikacja lub układ na półce | Status uszkodzenia | Dostępność | Kod zbioru | Lokalizacja stała | Lokalizacja bieżąca | Data nabycia | Żródło nabycia | Nr akcesji | Cena zakupu | Numer inwentarzowy | Całkowity koszt zakupu | Sygnatura | Kod kreskowy | Data ostatniej operacji | Data ostatniego wypożyczenia | Cena obowiązuje od | Typ dokumentu |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Niewycofana | Niezgubiona | Dewey Decimal Classification | Nieuszkodzona | Na miejscu | Główna | Biblioteka Uczelniana | Biblioteka Uczelniana | 28.10.2024 | Kupno | K/55/2024 | 46.98 | 33948 | 1 | C 37.091.3 | 33948 | 10.01.2025 | 19.12.2024 | 05.11.2024 | Książki |
Niewycofana | Niezgubiona | Dewey Decimal Classification | Nieuszkodzona | Do wypożyczenia | Główna | Biblioteka Uczelniana | Biblioteka Uczelniana | 27.02.2025 | Kupno | K/7/2025 | 49.81 | 34004 | 37.091.3 | 34004 | 03.03.2025 | 05.11.2024 | Książki |