MARC details
000 -Etykieta rekordu |
Pole kontrolne stałej długości |
04154nam a2200601 i 4500 |
001 - Numer kontrolny rekordu (NP) |
Pole kontrolne |
991053114438705066 |
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER |
Pole kontrolne |
WAŁB 007 |
005 - Data ostatniej modyfikacji rekordu (NP) |
Pole kontrolne |
20250303143152.0 |
008 - Dane kontrolne (NP) |
Pole kontrolne stałej długości |
240712s2024 pl a f |001 0 pol c |
009 - PHYSICAL DESCRIPTION FIXED-FIELD FOR ARCHIVAL COLLECTION (VM) [OBSOLETE] |
Pole kontrolne stałej długości |
b1000005650464 |
015 ## - NATIONAL BIBLIOGRAPHY NUMBER |
National bibliography number |
UWD 2024/21637 |
020 ## - Międzynarodowy znormalizowany numer książki – ISBN (P) |
ISBN |
9788301236229 |
Dopowiedzenie |
(oprawa miękka) |
035 ## - Numer systemowy (P) |
numer systemowy (NP) |
(PL)b1000005650464 |
035 ## - Numer systemowy (P) |
numer systemowy (NP) |
(EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9914249257105606 |
040 ## - Instytucja sporządzająca opis (NP) |
Instytucja, która sporządziła opis (NP) |
WA N |
Instytucja, która sporządziła rekord (NP) |
WA N |
Instytucja, która zmodyfikowała rekord (P) |
WA N |
-- |
KR U |
-- |
WR 16 |
-- |
GD U |
-- |
WA N |
-- |
LUBL KUL |
-- |
OLSZT 003 |
-- |
Ł M |
046 ## - SPECIAL CODED DATES |
Beginning or single date created |
2024 |
080 ## - UKD |
UKD |
37.016:613 |
080 ## - UKD |
UKD |
613-048.65 |
080 ## - UKD |
UKD |
(075.8) |
245 00 - Strefa tytułu i oznaczenia odpowiedzialności (NP) |
Tytuł (NP) |
Pedagogika : |
Ciąg dalszy tytułu (NP) |
dydaktyka i promocja zdrowia : dla studentów kierunków medycznych / |
Pozostałe elementy strefy tytułu i oznaczenia odpowiedzialności (NP) |
Paweł Chruściel, Anna Bednarek, Anna Szulc, Kinga Augustowska-Kruszyńska. |
250 ## - Strefa wydania (NP) |
Oznaczenie wydania (NP) |
Wydanie I. |
260 ## - Strefa adresu wydawniczego (NP) |
Miejsce wydania (P) |
Warszawa : |
Nazwa wydawcy (P) |
PZWL, |
Data wydania (P) |
2024. |
300 ## - Strefa opisu fizycznego (NP) |
Określenie formy książki i/lub objętość (NP) |
X, 163 strony : |
Oznaczenie ilustracji (NP) |
ilustracje ; |
Format (NP) |
24 cm. |
336 ## - Typ zawartości (P) |
Termin określający typ zawartości (P) |
Tekst |
Kod określający typ zawartości (P) |
txt |
Źródło (NP) |
rdacontent |
337 ## - Typ medium (P) |
Tryb odtwarzania (P) |
Bez urządzenia pośredniczącego |
Kod typu mediów (P) |
n |
Źródło (NP) |
rdamedia |
338 ## - Typ nośnika (P) |
Termin określający typ nośnika (P) |
Wolumin |
Kod określający typ nośnika (P) |
nc |
Źródło (NP) |
rdacarrier |
380 ## - Forma dzieła |
Forma dzieła |
Książki |
380 ## - Forma dzieła |
Forma dzieła |
Publikacje dydaktyczne |
380 ## - Forma dzieła |
Forma dzieła |
Publikacje fachowe |
504 ## - Uwaga dotycząca bibliografii załącznikowej (P) |
Uwaga dotycząca bibliografii (NP) |
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 145-156. Indeks. |
505 ## - Uwaga dotycząca zawartości dokumentu (P) |
Uwaga dotycząca zawartości książki (NP) |
Spis treści<br/>Wstęp<br/>Rozdział I. Pedagogika w systemie nauk<br/>1. Geneza, definicja i funkcje pedagogiki<br/>2. Podstawowe pojęcia pedagogiki wychowanie, samowychowanie, kształcenie, samokształcenie, nauczanie, uczenie się<br/>3. Działy i subdyscypliny pedagogiki z uwzględnieniem relacji z innymi naukami<br/>4. Psychologiczne i filozoficzne koncepcje pedagogiczne<br/>5. Cele, metody i zasady wychowania<br/>6. Dziedziny nauczania<br/>7. Andragogika jako praktyczna subdyscyplina działalności pedagogicznej wobec osób dorosłych<br/>8. Pedagogika zdrowia jako fundament teorii wychowania zdrowotnego<br/>Pytania sprawdzające do rozdziału I<br/>Rozdział II. Dydaktyka w systemie nauk<br/>1. Geneza, definicja i zadania dydaktyki w aspekcie współczesnej koncepcji kształcenia<br/>2. Przedmiot i cele dydaktyki medycznej<br/>3. Układy treści kształcenia oraz teorie ich doboru<br/>4. Taksonomia i operacjonalizacja celów kształcenia<br/>5. Charakterystyka metod kształcenia w kontekście odbiorcy<br/>6. Formy organizacyjne kształcenia i środki dydaktyczne<br/>7. Kontrola i ocenianie w procesie kształcenia<br/>8. System kształcenia zawodowego pracowników medycznych w Polsce<br/>9. Rola samokształcenia w doskonaleniu zawodowym pracowników medycznych<br/>10. Niepowodzenia dydaktyczne diagnoza i profilaktyka<br/>Pytania sprawdzające do rozdziału II<br/>Rozdział III. Promocja zdrowia w systemie nauk i ochrony zdrowia<br/>1. Geneza i definicje promocji zdrowia<br/>2. Charakterystyka współczesnej promocji zdrowia<br/>3. Koncepcje zdrowia, choroby i edukacji zdrowotnej<br/>4. Determinanty zdrowia<br/>5. Zasoby sprzyjające zdrowiu jako kategorii pozytywnej<br/>6. Zachowania związane ze zdrowiem typologia<br/>7. Metodyka edukacji zdrowotnej wybrane zagadnienia<br/>8. Edukacja zdrowotna w różnych siedliskach<br/>9. Klasyfikacje poziomów profilaktyki chorób i ich znaczenie w edukacji zdrowotnej oraz promocji zdrowia<br/>Pytania sprawdzające do rozdziału III<br/>Bibliografia |
530 ## - ADDITIONAL PHYSICAL FORM AVAILABLE NOTE |
Uwaga dotycząca innej postaci fizycznej dokumentu (NP) |
Książka dostępna także jako e-book. |
650 #2 - Punkt dostępu rzeczowego – nazwa pospolita (P) |
Temat (NP) |
Edukacja zdrowotna |
Określnik rzeczowy (P) |
metody |
650 #2 - Punkt dostępu rzeczowego – nazwa pospolita (P) |
Temat (NP) |
Nauczanie |
Określnik rzeczowy (P) |
metody |
650 #2 - Punkt dostępu rzeczowego – nazwa pospolita (P) |
Temat (NP) |
Promocja zdrowia |
650 #7 - Punkt dostępu rzeczowego – nazwa pospolita (P) |
Temat (NP) |
Andragogika |
Kod źródła hasła lub terminu (NP) |
DBN |
650 #7 - Punkt dostępu rzeczowego – nazwa pospolita (P) |
Temat (NP) |
Edukacja prozdrowotna |
Kod źródła hasła lub terminu (NP) |
DBN |
650 #7 - Punkt dostępu rzeczowego – nazwa pospolita (P) |
Temat (NP) |
Kształcenie zawodowe |
Kod źródła hasła lub terminu (NP) |
DBN |
650 #7 - Punkt dostępu rzeczowego – nazwa pospolita (P) |
Temat (NP) |
Nauczanie |
Kod źródła hasła lub terminu (NP) |
DBN |
650 #7 - Punkt dostępu rzeczowego – nazwa pospolita (P) |
Temat (NP) |
Promocja zdrowia |
Kod źródła hasła lub terminu (NP) |
DBN |
650 #0 - Punkt dostępu rzeczowego – nazwa pospolita (P) |
Temat (NP) |
Health promotion |
Określnik formy (P) |
Textbooks. |
650 #0 - Punkt dostępu rzeczowego – nazwa pospolita (P) |
Temat (NP) |
Health education |
Określnik formy (P) |
Textbooks. |
655 #7 - Punkt dostępu rzeczowego – nazwa gatunku formy (P) |
Nazwa gatunku/formy (NP) |
Opracowanie |
Kod źródła hasła lub terminu (NP) |
DBN |
655 #7 - Punkt dostępu rzeczowego – nazwa gatunku formy (P) |
Nazwa gatunku/formy (NP) |
Praca zbiorowa |
Kod źródła hasła lub terminu (NP) |
DBN |
700 1# - Dodatkowy punkt dostępu – nazwa osobowa (P) |
Nazwa osobowa (NP) |
Chruściel, Paweł |
Dopowiedzenie inne niż daty biograficzne (P) |
(kardiolog) |
Określenie rodzaju współpracy (P) |
Autor |
700 1# - Dodatkowy punkt dostępu – nazwa osobowa (P) |
Nazwa osobowa (NP) |
Bednarek, Anna |
Dopowiedzenie inne niż daty biograficzne (P) |
(pielęgniarstwo pediatryczne) |
Określenie rodzaju współpracy (P) |
Autor |
700 1# - Dodatkowy punkt dostępu – nazwa osobowa (P) |
Nazwa osobowa (NP) |
Szulc, Anna |
Dopowiedzenie inne niż daty biograficzne (P) |
(nauki o zdrowiu) |
Określenie rodzaju współpracy (P) |
Autor |
700 1# - Dodatkowy punkt dostępu – nazwa osobowa (P) |
Nazwa osobowa (NP) |
Augustowska-Kruszyńska, Kinga |
Określenie rodzaju współpracy (P) |
Autor |
710 2# - Dodatkowy punkt dostępu – nazwa ciała zbiorowego (P) |
Nazwa ciała zbiorowego lub nazwa geograficzna jako pierwszy element (NP) |
Wydawnictwo Naukowe PWN |
Określenie rodzaju współpracy (P) |
Wydawca |
Kod relacji (P) |
pbl |
856 41 - Lokalizacja i sposób dostępu do dokumentu elektronicznego (P) |
Wyszczególnienie materiału (NP) |
Spis treści |
URI (P) |
<a href="https://katalog.ans.edu.pl/cgi-bin/koha/opac-retrieve-file.pl?id=0b2b6af9a5832cf1b90377abde4d537c">https://katalog.ans.edu.pl/cgi-bin/koha/opac-retrieve-file.pl?id=0b2b6af9a5832cf1b90377abde4d537c</a> |
920 ## - ISBN ze znakami rozdzielającymi |
ISBN |
978-83-01-23622-9 (oprawa miękka) |
942 ## - Parametry dodatkowe (KOHA) |
Source of classification or shelving scheme |
Dewey Decimal Classification |
Typ dokumentu |
Książki |