Logo uczelni
Amazon cover image
Image from Amazon.com
Image from Google Jackets

Jakościowe metody badań marketingowych : jak zrozumieć konsumenta / Dominika Maison.

By: Contributor(s): Material type: TextTextPublication details: Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2010.Description: 287, [1] s. : il. ; 24 cmContent type:
  • Tekst
Media type:
  • Bez urządzenia pośredniczącego
Carrier type:
  • Wolumin
ISBN:
  • 9788301164249
Subject(s):
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Książki Książki Biblioteka Uczelniana C 339.138 (Browse shelf(Opens below)) Na miejscu 10037632
Książki Książki Biblioteka Uczelniana 339.138 (Browse shelf(Opens below)) Available 10037631
Książki Książki Biblioteka Uczelniana 339.138 (Browse shelf(Opens below)) Available 10037630

Bibliogr. s. 267-271. Indeks.

Powered by Koha