Logo uczelni
Amazon cover image
Image from Amazon.com
Image from Google Jackets

Jakościowe metody badań marketingowych : jak zrozumieć konsumenta / Dominika Maison.

By: Maison, Dominika, (1966- )Contributor(s): Wydawnictwo Naukowe PWN [pbl]Material type: TextTextPublication details: Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2010. Description: 287, [1] s. : il. ; 24 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminISBN: 9788301164249Subject(s): Marketing -- metody
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Książki Książki Biblioteka Uczelniana
C 339.138 (Browse shelf(Opens below)) Na miejscu 10037632
Książki Książki Biblioteka Uczelniana
339.138 (Browse shelf(Opens below)) Available 10037631
Książki Książki Biblioteka Uczelniana
339.138 (Browse shelf(Opens below)) Available 10037630
Browsing Biblioteka Uczelniana shelves Close shelf browser (Hides shelf browser)

Bibliogr. s. 267-271. Indeks.

Powered by Koha