Logo uczelni
Amazon cover image
Image from Amazon.com
Image from Google Jackets

Badania marketingowe : metody i techniki / Stanisław Kaczmarczyk.

By: Kaczmarczyk, Stanisław, (1945- )Contributor(s): Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne [pbl]Material type: TextTextLanguage: Polish Publication details: Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 1999. Edition: Wyd. 3Description: 499, [1] s. : rys.. wykr.; 21 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminISBN: 8320811813Subject(s): Badania marketingoweGenre/Form: Podręczniki akademickie
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Książki Książki Biblioteka Uczelniana
339.138 (Browse shelf(Opens below)) Available 10004834

Bibliogr. - Indeks.

Podręcznik akademicki.

Powered by Koha