STEAM-owa szkoła Marlena Plebańska, Aleksandra Szyller.
Material type:
Item type | Current library | Collection | Call number | Status | Date due | Barcode |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Biblioteka Uczelniana | Główna | 37.091.3 (Browse shelf(Opens below)) | Available | 34004 | |
![]() |
Biblioteka Uczelniana | Główna | C 37.091.3 (Browse shelf(Opens below)) | Na miejscu | 33948 |
Spis treści:
Wstęp
Rozdział 1. Czym jest STEAM?
1.1. STEAM a konstrukcjonizm Paperta
1.2. STEAM a cykl Kolba
1.3. STEAM a Design Thinking
1.4. STEAM a edukacja pozytywna
1.5. Froeblowskie i deweyowskie korzenie STEAM
1.6. STEAM a metoda projektów
1.7. STEAM a plan daltoński
1.8. STEAM a edukacja montessoriańska
Rozdział 2. STEAM-owa szkoła, czyli jaka?
2.1. Typy projektów STEAM w szkole
2.2. Jak wdrożyć STEAM w szkole?
2.3. Jak zrealizować pierwszy STEAM-owy projekt w szkole?
2.4. Jak wdrożyć STEAM w klasie?
2.5. STEAM-owy Nauczyciel i Uczeń – jak STEAM definiuje i zmienia role
2.6. Jakie wartości i zagrożenia niesie ze sobą STEAM w szkole?
Rozdział 3. STEAM-owa lekcja
3.1. Lekcje i projekty STEAM w środowisku szkolnym
3.2. Co to jest lekcja STEAM, jak jest zbudowana?
3.3. Jak przygotować lekcje STEAM?
3.4. Jak dokonać ewaluacji lekcji STEAM?
Rozdział 4. STEAM-owe przestrzenie edukacyjne
4.1. STEAMLab
4.1.1. Co to jest STEAMLab?
4.1.2. Jak przebiegają zajęcia w STEAMLabie?
4.2. STREAM-oteka. STEAM-owa Biblioteka Przyszłości
4.2.1. Współczesna Biblioteka Szkolna
4.2.2. STREAM
4.2.3. Jak przebiegają zajęcia w STREAM-otece?
4.2.4. Przykładowe zajęcia STREAM
4.3. STEAM-owe kąciki pracy
Rozdział 5. Narzędzia stosowane na zajęciach STEAM
Rozdział 6. Koncepcje zajęć STEAM
6.1. Koncepcje zajęć dla klas 1–3
6.2. Koncepcje zajęć dla klas 4–8
Zakończenie
Bibliografia