Logo uczelni
Local cover image
Local cover image
Amazon cover image
Image from Amazon.com
Image from Google Jackets

STEAM-owa szkoła Marlena Plebańska, Aleksandra Szyller.

Contributor(s): Plebańska, Marlena [Autor] | Szyller, Aleksandra [Autor] | Difin [Wydawca]Material type: TextTextPublication details: Warzszawa : Difin, 2024. Edition: Wydanie pierwszeDescription: 200 stron : ilustracje ; 23 cmISBN: 9788382703290Subject(s): Innowacje pedagogiczne | Interdyscyplinarność | Kreatywność | Metody nauczania | Nauczanie | Szkolnictwo podstawoweOnline resources: Spis treści
Contents:
Spis treści: Wstęp Rozdział 1. Czym jest STEAM? 1.1. STEAM a konstrukcjonizm Paperta 1.2. STEAM a cykl Kolba 1.3. STEAM a Design Thinking 1.4. STEAM a edukacja pozytywna 1.5. Froeblowskie i deweyowskie korzenie STEAM 1.6. STEAM a metoda projektów 1.7. STEAM a plan daltoński 1.8. STEAM a edukacja montessoriańska Rozdział 2. STEAM-owa szkoła, czyli jaka? 2.1. Typy projektów STEAM w szkole 2.2. Jak wdrożyć STEAM w szkole? 2.3. Jak zrealizować pierwszy STEAM-owy projekt w szkole? 2.4. Jak wdrożyć STEAM w klasie? 2.5. STEAM-owy Nauczyciel i Uczeń – jak STEAM definiuje i zmienia role 2.6. Jakie wartości i zagrożenia niesie ze sobą STEAM w szkole? Rozdział 3. STEAM-owa lekcja 3.1. Lekcje i projekty STEAM w środowisku szkolnym 3.2. Co to jest lekcja STEAM, jak jest zbudowana? 3.3. Jak przygotować lekcje STEAM? 3.4. Jak dokonać ewaluacji lekcji STEAM? Rozdział 4. STEAM-owe przestrzenie edukacyjne 4.1. STEAMLab 4.1.1. Co to jest STEAMLab? 4.1.2. Jak przebiegają zajęcia w STEAMLabie? 4.2. STREAM-oteka. STEAM-owa Biblioteka Przyszłości 4.2.1. Współczesna Biblioteka Szkolna 4.2.2. STREAM 4.2.3. Jak przebiegają zajęcia w STREAM-otece? 4.2.4. Przykładowe zajęcia STREAM 4.3. STEAM-owe kąciki pracy Rozdział 5. Narzędzia stosowane na zajęciach STEAM Rozdział 6. Koncepcje zajęć STEAM 6.1. Koncepcje zajęć dla klas 1–3 6.2. Koncepcje zajęć dla klas 4–8 Zakończenie Bibliografia
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Status Date due Barcode
Książki Książki Biblioteka Uczelniana
Główna 37.091.3 (Browse shelf(Opens below)) Available 34004
Książki Książki Biblioteka Uczelniana
Główna C 37.091.3 (Browse shelf(Opens below)) Na miejscu 33948

Spis treści:

Wstęp

Rozdział 1. Czym jest STEAM?

1.1. STEAM a konstrukcjonizm Paperta
1.2. STEAM a cykl Kolba
1.3. STEAM a Design Thinking
1.4. STEAM a edukacja pozytywna
1.5. Froeblowskie i deweyowskie korzenie STEAM
1.6. STEAM a metoda projektów
1.7. STEAM a plan daltoński
1.8. STEAM a edukacja montessoriańska

Rozdział 2. STEAM-owa szkoła, czyli jaka?

2.1. Typy projektów STEAM w szkole
2.2. Jak wdrożyć STEAM w szkole?
2.3. Jak zrealizować pierwszy STEAM-owy projekt w szkole?
2.4. Jak wdrożyć STEAM w klasie?
2.5. STEAM-owy Nauczyciel i Uczeń – jak STEAM definiuje i zmienia role
2.6. Jakie wartości i zagrożenia niesie ze sobą STEAM w szkole?

Rozdział 3. STEAM-owa lekcja

3.1. Lekcje i projekty STEAM w środowisku szkolnym
3.2. Co to jest lekcja STEAM, jak jest zbudowana?
3.3. Jak przygotować lekcje STEAM?
3.4. Jak dokonać ewaluacji lekcji STEAM?

Rozdział 4. STEAM-owe przestrzenie edukacyjne

4.1. STEAMLab
4.1.1. Co to jest STEAMLab?
4.1.2. Jak przebiegają zajęcia w STEAMLabie?
4.2. STREAM-oteka. STEAM-owa Biblioteka Przyszłości
4.2.1. Współczesna Biblioteka Szkolna
4.2.2. STREAM
4.2.3. Jak przebiegają zajęcia w STREAM-otece?
4.2.4. Przykładowe zajęcia STREAM
4.3. STEAM-owe kąciki pracy

Rozdział 5. Narzędzia stosowane na zajęciach STEAM

Rozdział 6. Koncepcje zajęć STEAM

6.1. Koncepcje zajęć dla klas 1–3
6.2. Koncepcje zajęć dla klas 4–8

Zakończenie
Bibliografia

Click on an image to view it in the image viewer

Local cover image

Powered by Koha